Fyll i din e-postadress för gratis uppdateringar om Sunnanå SK F-2014
Du är redan följare. Får du inga mejl kan du redigera dina Notisinställningar under Mina uppgifter.
Klicka på bekräftelselänken i det mejl vi skickat dig för att börja ta emot uppdateringar från Sunnanå SK F-2014.
F-2014
Följ oss för uppdateringar
Hej på er!
Imorgon är det publikmatchen för Sunnanås damer då de har derby mot Umeå IK kl 16:00 på Norrvalla. Tänker att det vore kul om vi blev ett gäng som hejade på damlaget 😊
De som vill och kan kan komma dit så bildar vi en hejaklack. Vi löser även hamburgare till de tjejer som kommer i och med att det är under middagstid.
Hoppas vi ses imorgon! 😊
Jag skjutsade hem henne, tror hon hade slut med batterier i telefonen. 😊
Rapportera
Det ska finnas mat och dryck till försäljning och läst mig till att betalning sker via swish. Alternativt har man med sig lunch och fika.
Rapportera
Hur är det med mat? Finns det för dom att köpa där eller ska vi packa med dom nått att äta?
Rapportera
Nu är kallelsen för Blikk-cupen uppdaterad. Men här kommer lite info också:
Vi samlas kl 07:15 på Sörvalla, på parkeringen närmast kansliet. Båda lagen åker gemensamt dit och hem.
SSK 1 spelar kl 9:00, 11:30 och 14:00.
SSK 2 spelar kl 9:30, 12:00 och 14:30
Lagindelningen får tjejerna på plats.
Vet man att man har en plats över i sin bil så hör av er till mig.
Ingen teknikträning imorgon! Jag är bortrest med jobbet. Vi kör nästa måndag istället 😊
Rapportera