Avbryt
Börja följ

Fyll i din e-postadress för gratis uppdateringar om Slottsskogens Petanque Club

Följ

Slottsskogens Petanque Club

Följ oss för uppdateringar
Följ
Slottsskogens Petanque Club
Slottsskogens Petanque Club

Funktionärer SM

för 11 dagar sedan 18 kommentarer 471 visningar
Peter Nilsson Ledamot
18 kommentarer
  • för 11 dagar sedan Björn Jensen

    Heder åt alla funktionärer..

    Rapportera

    Rapportera

  • för 10 dagar sedan Peter Nilsson

    Viktig uppdatering. Grillar är klart. Anmäl om du kommer senast söndag för inköp skall fungera.

    Rapportera

    Rapportera

  • för 10 dagar sedan Mikael Nilsson

    Kommer!

    Rapportera

    Rapportera

  • för 10 dagar sedan Dan Melin

    Jag kommer, anmäler mig före söndag 12:00, så Matias kan beräkna inköpen till grillningen.
    21:49 Idag |

    Rapportera

    Rapportera

  • för 10 dagar sedan Lars Toresson

    Jag kommer och käkar korv!

    Rapportera

    Rapportera

  • för 10 dagar sedan Josiane Wåhlander

    Kommer

    Rapportera

    Rapportera

  • för 9 dagar sedan Peter Nilsson

    Kommer

    Rapportera

    Rapportera

  • för 9 dagar sedan Pia Josefsson

    Vi kommer, Janne och jag, men äter bara korv av ärtprotein.

    Rapportera

    Rapportera

  • för 9 dagar sedan Lintoo Rahman M

    Hej ! Jag kommer tack.

    Rapportera

    Rapportera

  • för 8 dagar sedan Birgitta Broberg

    Kommer

    Rapportera

    Rapportera

  • för 8 dagar sedan Christer Lejon

    Jag kommer och käkar kött

    Rapportera

    Rapportera

  • för 7 dagar sedan Svante Dahlgren

    Kommer inte, bortrest hela veckan. Sedan är jag rätt säker på att jag anmälde mig till söndag-prova på spel, men sidospel med Mikael känns ju tryggt😉

    Rapportera

    Rapportera

  • för 7 dagar sedan Kaj Skoglund

    Kan inte komma !

    Rapportera

    Rapportera

  • för 6 dagar sedan Mikael Nilsson

    Tror att Svante har rätt, men egalt även för min del!

    Rapportera

    Rapportera

  • för 6 dagar sedan Elio Frateschi

    Kommer som ett skott heja Gais grymma 🙌

    Rapportera

    Rapportera

  • för 6 dagar sedan Ulrika Holmqvist

    Kommer om jag hinner, men äter inget

    Rapportera

    Rapportera

  • för 6 dagar sedan Bertil Persson

    Jag kan tyvärr inte komma den 3 juni.

    Rapportera

    Rapportera

  • för 6 dagar sedan Marie Aprea

    Tyvärr kan jag inte komma, barnbarnen har skolavslutning och det vill jag inte missa.

    Rapportera

    Rapportera

Du måste logga in för att kommentera

Logga in