Avbryt
Börja följ

Fyll i din e-postadress för gratis uppdateringar om SK Iron P-13

Följ

P-13

Följ oss för uppdateringar
Följ

Cup

för 8 dagar sedan 11 kommentarer 266 visningar
Oskar Thörn Tränare
11 kommentarer
  • för 8 dagar sedan Lotta Sundlöf-Lindberg

    Vad kul, men blir lite förvirrad. Sa ni inte att ni skulle åka upp på onsdagen?

    Rapportera

    Rapportera

  • för 8 dagar sedan Oskar Thörn

    När vi fick första match kl 10 hinner vi åka upp torsdag, så slipper vi ledare en natt extra på luftmadrass

    Rapportera

    Rapportera

  • för 8 dagar sedan Lotta Sundlöf-Lindberg

    Jag förstår, hur blir det för de spelare som inte har skjuts upp? Finns det plats i någon bil? Vi kan inte komma upp förens fredag pga av jobb. Men vi har plats hem om någon behöver.

    Rapportera

    Rapportera

  • för 8 dagar sedan Sandra Sköld Chiriac

    Lotta: Vi har en plats i bilen om Hannes vill åka med 😊

    Rapportera

    Rapportera

  • för 8 dagar sedan Hilde Wiberg

    Fick veta på föräldramötet att ni hade minibuss och att killarna skulle åka upp ihop, är det ändrat??
    Tobias har sagt han kan komma upp på lördag och ta hem några killar men vet fortfarande inte om de ska hem på lördag eller söndagen?
    Oskar Wiberg behöver skjut upp då jag är utomlands och Tobias jobbar dygn på torsdag.
    Så gärna om det finns någon lista på vem som åker med vem och när det är avfärd på torsdag och om Tobias ska komma upp på lördag och vilka som han ska köra hem och när 👍🤗

    Rapportera

    Rapportera

  • för 5 dagar sedan Lotta Sundlöf-Lindberg

    Tusen tack Sandra, det gör han gärna👍

    Rapportera

    Rapportera

  • för 4 dagar sedan Jimmy Andersson

    Hej vi samlas kl 6:20 på torsdag morgon vid omklädningsrumen så vi kan komma iväg till kl 6:30 . Hemfärd vet vi inte ännu det beror på hur det går i cupen, vi kommer bo och äta på Gylle skola

    Rapportera

    Rapportera

  • för 3 dagar sedan Jimmy Andersson

    Tänk på att det kommer bli varmt under cupen så se till att skicka med extra vattenflaska och resorb, kan även ta resorb ikväll för förebyggande

    Rapportera

    Rapportera

  • för 2 dagar sedan Thomas Winquist

    Är det samling kl 0900 vid matchplanen i Borlänge?

    Rapportera

    Rapportera

  • för 2 dagar sedan Marcus Collén

    Ja precis, ni som redan är på plats - va på plats vid matchplanen runt 09.00

    Rapportera

    Rapportera

  • för 2 dagar sedan Jimmy Andersson

    Det är dåligt med omklädningsrum imorgon så alla kommer ombytta

    Rapportera

    Rapportera

Du måste logga in för att kommentera

Logga in