Fyll i din e-postadress för gratis uppdateringar om Sundsvalls IBF F08
Du är redan följare. Får du inga mejl kan du redigera dina Notisinställningar under Mina uppgifter.
Klicka på bekräftelselänken i det mejl vi skickat dig för att börja ta emot uppdateringar från Sundsvalls IBF F08.
F08
Följ oss för uppdateringar
Hej
här kommer första inlägget, schemaplanering och packlista. OM något förändras så kommer jag uppdatera i detta inlägg men meddela på messenger att jag uppdaterat.
Det kommer ett separat inlägg om kostnaden för resan (av Malin).
Lördag
07,15 Samling / allmän upphämtning, ev upphämtning koordineras med chaufförer men alla samlas vid Hagaskolans parkering för inräkning och ev flytt av packning mellan bilar. Chaufförer är Henrik, Kjetil, Lizze-Lott, Mary Tempe, Johan Sondell.
07,30 Avfärd (2 timmar restid)
09,30 Ombyte - samling Köpmanholmen
10,15 Nätra - Sundsvall Köpmanholmen
11,45 Match klar. Medtagen lunch ätes på läktaren innan vidare avfärd.
12,15 Avfärd mot nolaskolan (30 min restid)
12,45 Ankomst Nolaskolan
13,15 Gullänget - Sundsvall Nolaskolan
14,45 Match klar, vi tar fart mot hotellet. (Dusch på hotellet).
15,00 Incheckning och duschning.
15,30 Mellanmål och återsamling för matchgenomgång.
16,00 Läxläsning
17,00 Fri hopp och lek
18,00 Promenad mot middag
18,30 Middag på restaurang, Il Padrino - vi har beställt spagetti bolognese för samtliga barn som vuxna.
20,30 Promenad åter till hotellet
22,00 Vi släcker.
Söndag
07,30 Väckning
07,45-08,45 Frukost
08,45-09,00 Ombyte till match
09,00-09,15 Utcheckning
09,15-09,35 Matchgenomgång
09,45 Transport via ICA Kvantum Örnsköldsvik (inköp av lunch) till match 1, Höglandshallen
10,10 Anländer Höglandshallen (tillgång till hall 10,30)
10,50 Match 1 i höglandshallen
12,20 Transport till Nolaskolan där vi äter lunch
13,10 Samling Nolaskolan
13,45 Moälven IBK - Sundsvall F07-08, Nola skolan
16,00 Dusch innan hemfärd
16,15 Stopp för snabb mat - egna fickpengar
18,30 Anländer Sundsvall
Packlista
* Lizze-Lott kommer ta med såväl orange som svart matchtröja.
* Sedvanliga matchkläder. Säkerställ att glasögon är rena och ta gärna med extra shorts. Gärna ett par uppsättningar strumpor. Vattenflaska...
* Om ni har innebandy lag kläder, såsom overall - hoodie - eller annat som överdragskläder mellan matcher.
* Handduk och duschgrejor.
* Övriga "övernattningssaker" såsom tandborste, hårborste osv.
* Ett extra ombyte för lördagskvällen då vi ska gå på restaurang lördag kväll.
* Laget komme duscha igen på söndagen innan hemfärd, så ni bedömer om ni behöver ett till ombyte eller om de klarar sig med lördagens kvälls ombyte och lagets överdragskläder. Men rekommenderas att på totalen åtminstone ha 2 uppsättningar ombyten.
* Underkläder, inkl sporttopp för 2 dagar.
* Nattkläder och innomhus skor.
* Laddare till mobiltelefonen.
* Lunch lördag, mellanmål lördag em.
* Fickpengar samt pengar som räcker för lunch och middag söndag.
Vi kommer göra som tidigare år, vi kör inget godis förrän matcherna är över för dagen.
Jag har gjort rumsfördelningen klar, men kommer inte gå ut med den utan vi har en skiss och parerar eventuella avvikelser väl där uppe i Övik.
Eventuella frågor, ställ dem nedan så ska jag försöka svara.
Inga kommande aktiviteter
Kommentera
Du måste logga in för att kommentera