Fyll i din e-postadress för gratis uppdateringar om Sollefteå HK F14 (födda 2011-2012)
Du är redan följare. Får du inga mejl kan du redigera dina Notisinställningar under Mina uppgifter.
Klicka på bekräftelselänken i det mejl vi skickat dig för att börja ta emot uppdateringar från Sollefteå HK F14 (födda 2011-2012).
F14 (födda 2011-2012)
Följ oss för uppdateringar
Då är de dags för årets stora arbetsuppdrag, där vi alla behöver hjälpa till för att allt ska gå runt. Insatsen som för oss brukar generera runt 20.000 kr till lagkassan.
Styrelsen har fördelat arbetsuppgifterna mellan alla lag och F12 har blivit tilldelad arbete under Onsdag 23/7 och Fredag 25/7.
Vi har liksom föregående år fördelat ut arbetsuppgifterna för alla tjejer i laget, under dessa två dagar och för den som absolut inte kan ett tilldelat pass ansvarar själv för att byta med någon annan i laget. Lyckas ni ej byta ett pass så ansvarar ni själva för att någon annan släkt/anhörig/vuxen tar över erat pass.
Arbetsuppgifter:
1. Onsdag 23/7
Bygga 1 tält, staket, bord och stolar – från 15:00 tills vi är klara.
Tindra, Märta, Irma, Tuva-Li, Solyana, Ester, Mielat.
Önskvärt om två vuxna per barn kan delta.
2. Fredag 25/7
Kiosk mellan 10-02, Inträde och städ mellan 17-02
Kiosk:
9:30-13:00 Leia och Irma ink. 1 förälder per barn
12:45-16:15 Majken och Mielat ink. 1 förälder per barn
16:45-20:30 Astrid och Elin ink. 1 förälder per barn (även kontrollera toaletter)
20:15-24:00 Elisa och Evana ink. 1 förälder per barn (även kontrollera toaletter)
23:45-02:30 Tuva-Li, Signe och Solyana ink. 1 förälder per barn (även kontrollera toaletter)
Kiosk/Försäljning börjar 10:00 och slutar 02:00 så de första passet har även att ställa iordning och sista passet att plocka undan.
Inträde:
16:30-21:30 Alice och Tindra (2 föräldrar/vuxna per barn)
21:15-02:30 Ebba och Ester (2 föräldrar/vuxna per barn)
De som har sista passet i respektive kiosk och inträde hjälps åt att städa ihop och plocka undan.
My, Lilly och Elly har under veckan andra uppdrag (Styrelsen)
Önskar få bekräftat i kommentar med en "tumme upp" så vi ser att alla har sett/läst inlägget.
Eventuella frågor kan även de skrivas i kommentarerna.
Trevlig kväll
//Ledarna
Träning | 23 sep, 19:30 |
Träning | 25 sep, 19:30 |
Träning | 30 sep, 19:30 |
Träning | 2 okt, 19:30 |
Sammandrag Kramfors | 4 okt, 10:00 |
17 sep | Uppstart säsongen 25/26 |
👍
RapporteraRapportera
👍
RapporteraRapportera
👍
RapporteraRapportera
👍
RapporteraRapportera
👍
RapporteraRapportera
👍
RapporteraRapportera
👍
RapporteraRapportera
👍
RapporteraRapportera
👍
RapporteraRapportera
👍 Anton kommer kl.15.00 onsdag och jag kommer efter jag slutat jobbet strax efter 16.00.
RapporteraRapportera
👍
RapporteraRapportera
👍Jag undrar om det går att byta arbetsdagen den 25/7 till den 23/7, eftersom jag inte är säker på att jag kan vara med och hjälpa till den 25/7. Jag kan däremot hjälpa till den 23/7 istället. 🙏
RapporteraRapportera
Saknas fortfarande bekräftelse från halva laget (föräldrar) att man sett och läst informationen.
RapporteraRapportera
👍
RapporteraRapportera
👍
RapporteraRapportera
👍
RapporteraRapportera
Hallå i värmen. Till de som ska hjälpa till att bygga tält idag, glöm inte handskar 😊 Vi ses i parken 15.00
RapporteraRapportera
Ni behöver inte stressa till parken till 15.00, fick precis info om att hela dagen blivit försenad. Ledningen tror att vi kommer kunna börja bygga tältet först mellan 15:30-16:00, så bra om alla kan vara på plats strax efter 15.30 😊
RapporteraRapportera
Det finns oxå massor av vatten bakom kylen/tältet för er som ska jobba.
RapporteraRapportera
👍
RapporteraRapportera
En hälsning från styrelsen:
RapporteraOm de finns någon som är på stan och skulle kunna tänka sig att hjälpa till med att plocka bort bord och bänkar i parken nu?
Rapportera
Det behövs verkligen hjälp här nere. Hur mycket som helst kvar att göra och alldeles för få som är där. Nån kanske har möjlighet att hjälpa?
RapporteraRapportera
Jag kan åka ner nu en sväng.
RapporteraRapportera