Avbryt
Börja följ

Fyll i din e-postadress för gratis uppdateringar om Solängens BK P-10/11

Följ

P-10/11

Följ oss för uppdateringar
Följ

Frågor gällande Billogram betalning och bankgironummer

4 jan 2016 10 kommentarer 2440 visningar
Peter Lauenstein
10 kommentarer
  • 5 jan 2016 Marie Andersson

    Om man inte fått denna faktura, ska man betala till Solängens konto som nämnts i tidigare inlägg?

    Rapportera

    Rapportera

  • 5 jan 2016 Linda Vitell

    Vi har inte heller fått någon faktura så jag betalade in 400kr direkt till Solängen på det kontot som stod här på sidan.

    Rapportera

    Rapportera

  • 28 jan 2016 Seppi Halvarsson

    Hej,
    Jag glömde skriva min sons namn vid inbetalningen som skedde idag (cevin Halvarsson). Ses i Maj!!! : )
    /Seppi

    Rapportera

    Rapportera

  • 28 jan 2016 Seppi Halvarsson

    Vilket nummer ska jag ringa till för att fixa detta. Såg nu att ni även ville ha personnr vid inbetalning...

    Rapportera

    Rapportera

  • 28 jan 2016 Peter Lauenstein

    Hej Seppi!
    Skicka personummer och namn till Peter.lauenstein@comhem.se så ordnar jag med detta.
    Mvh Peter

    Rapportera

    Rapportera

  • 4 feb 2016 Vera Svedung

    Hej ! Varit borta på långresa men betalar in nu idag torsd! Ser fram emot detta! Mvh Maria å Vera

    Rapportera

    Rapportera

  • 7 feb 2016 Melker Hemert

    Hej vi fick först aldrig någon faktura från billigare så jag betalde in medlemsavgiften till solängens konto och skrev Melkers namn i meddelandet. Nu har jag fått en påminnelse via billogrammet??
    Jag har kvitto på att jag betalt medlemsavgiften om ni vill ha det.
    Mvh
    Jennifer

    Rapportera

    Rapportera

  • 7 feb 2016 Måns Svensson

    Vi har också fått påminnelse via Billogram trots att vi betalat in till Solängens konto.
    Hälsningar
    Lisa

    Rapportera

    Rapportera

  • 7 feb 2016 Oscar Uhlegård

    Hej,
    Det samma gäller för Oscar Uhlegård. Vi fick en påminnelse från Billogram. Vi betalade till Solängens konto den 6/1.
    Jag antar att det är samma problem för alla som inte betalat in via Billogram?
    Mvh
    Anna

    Rapportera

    Rapportera

  • 7 feb 2016 Peter Lauenstein

    Hej !
    Jens Bengtsson SBK:s kassör hjälper Er om NI har problem, kontakta honom via mail:jens67bengtsson@gmail.com eller via SBK:s hemsida Infosolangenbk@telia.com

    Rapportera

    Rapportera

Du måste logga in för att kommentera

Logga in