Fyll i din e-postadress för gratis uppdateringar om Sidsjö-Böle IF F-17
Du är redan följare. Får du inga mejl kan du redigera dina Notisinställningar under Mina uppgifter.
Klicka på bekräftelselänken i det mejl vi skickat dig för att börja ta emot uppdateringar från Sidsjö-Böle IF F-17.
F-17
Följ oss för uppdateringar
Hej!
Vi ser över matchkläderna inför helgen och vi ser att det fattas svarta och gröna matchtröjor.
Som det är just nu räcker inte matchtröjorna till alla tjejer i helgen..
Vi önskar därför att alla tar en titt hemma om ni har någon matchtröja liggandes någonstans. Det är inte bara från helgens matcher utan från tidigare matcher/cuper.
Ta på förhand. :)
| Träning | 29 jun, 17:30 |
| 17 jun | Glad midsommar! |
| 8 maj | Matchklimathelg 9-10 maj |
Vi har en tröja hemma från matchen i helgen och tar med den imorgon. Jag passade på att tvätta den eftersom den hade fått den där klassiska hockeytrunksdoften. 😊
RapporteraEtt lite önskemål är att tröjorna kunde tvättas lite oftare, då tjejerna har olika på varje match. Om det är svårt att hinna med hjälper vi gärna till, säg bara till i så fall.
Rapportera