Avbryt
Börja följ

Fyll i din e-postadress för gratis uppdateringar om Sidsjö-Böle IF F-17

Följ

F-17

Följ oss för uppdateringar
Följ
Sidsjö-Böle IF
Fotboll
F-17

Lilla VM

för 9 dagar sedan 3 kommentarer 465 visningar
3 kommentarer
  • för 5 dagar sedan Martin Carlsson

    Hej, roligt med Lilla VM.
    Jag åker och monterar upp tält på torsdag.
    Tar mitt svarta med väggar om det är ok.

    Rapportera

    Rapportera

  • för 5 dagar sedan Caroline Groth

    Vad snällt av dig Martin, det blir kanonbra. Då har vi skydd mot både vind, regn och förhoppningsvis sol ☀️

    Följande information gäller för uppsättning av lagtälten:
    Torsdag 25/6 kl. 17.30 är den tidigaste tiden man kan komma och ställa upp sitt lagtält. Då finns personal på plats som hänvisar till lediga ytor. Tältet får vara max 3 x 3 meter per lag. (Men du minns hur det var ifjol och kanske bör ta höjd for det)

    Vill någon hjälpa Martin sätta upp det så meddela här isf?!

    Rapportera

    Rapportera

  • för 4 dagar sedan Jens Olsson

    Hej
    Då vi har 2 lag anmälda och god uppslutning😊så föreslår vi att alla spelare står över en match var för att ge lite mer speltid. Så här har vi tänkt( nämnd spelare står över)och kommer spelaren ändå så kommer hon förstås få spela😊
    Lag Svart
    Match 1 fredag. Liv, Amelie, Maja, Elwira
    Match 2 fredag. Iris P, Flora, Isabelle, Lily D
    Match 1 lördag. Ebba, Agnes, Ellie, Lily H
    Match 2 lördag. Lina

    Lag grön
    Match 1 fredag. Signe, Noelia, Thea, Nor
    Match 2 fredag. Vida, Esther, Iris B, Siri
    Match 1 lördag. Leila, Alva H, Vilma, Alicia SS
    Match 2 lördag. Alva G-H

    Rapportera

    Rapportera

Du måste logga in för att kommentera

Logga in