Fyll i din e-postadress för gratis uppdateringar om Sidsjö-Böle IF F-12
Du är redan följare. Får du inga mejl kan du redigera dina Notisinställningar under Mina uppgifter.
Klicka på bekräftelselänken i det mejl vi skickat dig för att börja ta emot uppdateringar från Sidsjö-Böle IF F-12.
F-12
Följ oss för uppdateringar
Nu har Dealbooster Clothing en ny produkt som gissningsvis kommer att bli mycket vanlig bland föreningarna runt omkring oss inom kort. Vi har nu möjlighet att vara först ut! Bland annat finns typ skill socks med ett bra pris och bra kvalitet. Då många i laget själva behöver fylla på och säkert har många grannar, syskon och kompisar som också behöver dessa produkter, så tycker vi att vi gör en försäljning med F12 nu direkt. Hoppas ni håller med om att det är en bra tanke! Vi får 100 kr per paket oavsett vilken av produkterna vi säljer.
Se säjarark under Dokument som kan skrivas ut av var och en eller fördelas av någon som skriver ut ett gäng.
Vi behöver en eller två föräldrar som kan samla ihop beställningarna efteråt, skicka in order och sen fördela grejerna. Vi hoppas att någon räcker upp handen till detta nu direkt, gör det i detta inlägg, så kan alla ta det som ett startskott för försäljningen. Förslagsvis sätter vi ett sistadatum om en månad eller liknande och skickar sedan in beställningen så vi grejerna under säsong.
Är ni med:)?
| Alnö IF F13 1 (borta) | 30 jun, 17:30 |
| Träning | 1 jul, 20:00 |
| Träning | 8 jul, 20:00 |
| Träning | 15 jul, 20:00 |
| Träning | 22 jul, 20:00 |
| 17 jun | Glad midsommar! |
| 8 maj | Matchklimathelg 9-10 maj |
Ska vi tolka icke-svar som att vi struntar i försäljningen?
RapporteraRapportera
Jag kan!
RapporteraRapportera
Finns det mer info om produkterna nånstans, pris mm? Har vi något säljkrav?
RapporteraRapportera
Såg nu att det fanns mer info om produkterna under dokument 👍🏼
RapporteraRapportera
Det bestämmer vi tillsammmans, vad tycker ni? Jag kan tycka att alla bara gör sitt bästa att sälja, inget antalskrav.
RapporteraRapportera
håller med, alla gör sitt bästa, inget antalskrav.
RapporteraRapportera
Toppen att du tar på dig Richie! 👍 Ska vi sätta ett sista datum för när man ska vara klar? Vet vi hur lång leveranstid det är?
RapporteraRapportera
Det tar tydligen ca 2-3 veckor för grejerna att komma. Ska vi sälja ändå fram till Mittnorden eller räcker det med mitten av juli? Bra att hinna få grejerna innan matcherna drar igång också.
RapporteraRapportera
Vi kan väl sätta sista dag 10 juli? Då hinner vi sammanställa och få iväg alla beställningar och också hinna få produkterna inför Mittnorden.
RapporteraRapportera
10 juli är sista dag att sälja! Lämna sedan in försäljningslapparna till Richie. Kan ni inte lämna dem i fysisk form skicka dem digitalt i TYDLIGT format så det blir lätt att sammanställa!
RapporteraRapportera