Fyll i din e-postadress för gratis uppdateringar om Remsle UIF F-12
Du är redan följare. Får du inga mejl kan du redigera dina Notisinställningar under Mina uppgifter.
Klicka på bekräftelselänken i det mejl vi skickat dig för att börja ta emot uppdateringar från Remsle UIF F-12.
F-12
Följ oss för uppdateringar
Vi har fått möjligheten att arrangera DM på Remslevallen lördag den 6 juni, vilket också ger oss en fin chans att tjäna en extra slant till laget 💪
Matcher spelas under hela dagen enligt nedan:
Spelschema
09:00 Hägglunds IoFK – Arnäs IF
10:00 Remsle UIF FF – Härnösands SK
11:45 Härnösands SK – Arnäs IF
12:45 Remsle UIF FF – Hägglunds IoFK
14:30 Arnäs IF – Remsle UIF FF
15:30 Härnösands SK – Hägglunds IoFK
Bemanning
För att få ihop dagen behöver vi hjälp av er föräldrar/vuxna:
- Pass 1: 08:00–10:30 (Kiosk: Naval H | Matchvärd: Tomas N)
- Pass 2: 10:30–13:00 (Kiosk: Teodor N | Matchvärd: Ellie N)
- Pass 3: 13:00–15:30 (Kiosk: Ingela T | Matchvärd: Sandra B)
- Pass 4: 15:30–18:00 (Kiosk: Marlene S | Matchvärd: Daniel S)
✅ Kiosk: 1 person per pass (får hjälp av våra egna spelare under dagen)
✅ Matchvärd: 1 person per pass (Hälsar lag och domare välkomna, ser till att det är en god stämning runt matchen, finns tillgänglig för frågor från lag och publik)
➡️ Totalt behövs alltså 2 personer per pass (8 personer totalt) -
Anmälan sker i kommentarerna – skriv vilket pass ni kan ta. 👉 Om passen inte är fyllda innan torsdag kommer de att fördelas.
Lunch
Vi kommer att servera lunch den 6/6 (spagetti & köttfärssås) till alla närvarande spelare.
50 kr/spelare --> Swishas till Maria Molin, 070-664 30 08 (märk med spelarens namn)
Viktigt – medlems- och träningsavgifter
Det är fortfarande några som inte har betalat sina medlems- och träningsavgifter.
- Påminnelse har skickats ut via e-post
- Om betalning dröjer kan konsekvensen bli att spelare inte får delta i träningar och matcher
👉 Har man inte möjlighet att betala just nu är det viktigt att ta en direktkontakt med någon av oss ledare.
Har ni frågor eller funderingar – hör av er till Benny eller Danne.
Nu hjälps vi åt att göra detta till en riktigt bra dag för laget och föreningen! 🙌⚽
| Träning | 30 jun, 19:15 |
| BK Örnen F12 (borta) | 1 jul, 19:00 |
| Själevads IK F12 (hemma) | 3 jul, 18:30 |
| Modo FF F11/12 (hemma) | 5 jul, 16:00 |
| Mid Nordic Cup (2026) | 31 jul |
23 jun, 19:00 Comfort Petterssons Värme Arena U-9
21 jun, 18:30 Remslevallen
21 jun, 12:00 Remslevallen
Jag kan vara matchvärd pass 2. Och Theodor kan stå i kiosken då.
RapporteraRapportera
Jag kan vara matchvärd pass1
RapporteraRapportera
Jag kan vara matchvärd pass 3.
RapporteraRapportera
Jag kan vara matchvärd pass4
RapporteraRapportera
Jag kan var kiosk pass 1
RapporteraRapportera
Vi kommer att servera lunch den 6/6 (spagetti & köttfärssås) till alla närvarande spelare. 💰 50 kr/spelare 📲 Swisha till Maria Molin, 070-664 30 08
RapporteraRapportera
Jag kan stå i kiosken pass 3
RapporteraRapportera
Jag kan stå i kiosken pass 4
RapporteraRapportera
Vilket jobb ni gjort idag! Väl kämpat ⚽🙌
RapporteraRapportera
Tackk my ⚽
RapporteraRapportera