Fyll i din e-postadress för gratis uppdateringar om Räppe GoIF P/F-22
Du är redan följare. Får du inga mejl kan du redigera dina Notisinställningar under Mina uppgifter.
Klicka på bekräftelselänken i det mejl vi skickat dig för att börja ta emot uppdateringar från Räppe GoIF P/F-22.
P/F-22
Följ oss för uppdateringar
Då har vi haft vår sista träning för våren i ett ordentligt busväder. Vi var några tappra flickor och pojkar som trotsade regnet denna söndag. Vi avslutade såklart träningen som man ska göra - med straffsparksläggning och glass!
Det har varit så kul att se alla våra små duktiga fyraåringar leka, spela fotboll och framförallt få nya kompisar. Ledargruppen tackar också för fint engagemang från er föräldrar som hjälpt till och stöttat och pushat laget när de behövts.
Vi återkommer senare i sommar med tider/datum för hösten då det ännu ej är satt. Så håll utkik på hemsidan!
Trevlig sommar!
Kommentera
Du måste logga in för att kommentera