Avbryt
Börja följ

Fyll i din e-postadress för gratis uppdateringar om Torsby IF P-2015

Följ

P-2015

Följ oss för uppdateringar
Följ

Falu sommarcup

för 19 dagar sedan 30 kommentarer 390 visningar
30 kommentarer
  • för 19 dagar sedan Kristian Jacobsson

    Minibussen hur många platser är det i den ?

    Rapportera

    Rapportera

  • för 19 dagar sedan Emelie Konak

    Aras behöver få skjuts fram och tillbaka då vi inte har möjligheter att följa med.

    Rapportera

    Rapportera

  • för 19 dagar sedan Bruce Andersson

    Aaron är intresserad av att åka med i minibussen men i mån av plats då vi också ska åka upp. Så han inte tar plats av nån som inte har skjuts alltså 👍

    Rapportera

    Rapportera

  • för 19 dagar sedan Anna Marklars

    Studenterna börjar springa ut kl12.30 så antar det kommer vara kaos med parkering runt Stjerneskolan. Tänker ifall det kommer bli svårt att samlas vid Björnevi.

    Rapportera

    Rapportera

  • för 19 dagar sedan Mikael Sylvander

    Det är 9 platser I bussen, men behöver vi får vi samåka i bilar upp

    Rapportera

    Rapportera

  • för 19 dagar sedan Marcus Persson

    Edwin åker gärna med upp då vi kommer senare

    Rapportera

    Rapportera

  • för 19 dagar sedan Mikael Uppvall

    Olle behöver skjuts

    Rapportera

    Rapportera

  • för 19 dagar sedan Cathrine Dyke

    Isak behöver skjuts

    Rapportera

    Rapportera

  • för 19 dagar sedan Cathrine Dyke

    Isak vill åka i minibussen

    Rapportera

    Rapportera

  • för 19 dagar sedan Emma Barhammar

    Joel behöver skjuts

    Rapportera

    Rapportera

  • för 19 dagar sedan Mikael Sylvander

    Då gör vi så att vita och blå som inte har skjuts samlas vid återvinningen vid Toria Bussen avgår kl 12.00 istället

    Rapportera

    Rapportera

  • för 19 dagar sedan Benjamin Dyke

    Vi har ingen möjlighet att skjutsa Isak till Toria då pga dotterns studenttal och utspring Kan någon hämta honom hemma?

    Rapportera

    Rapportera

  • för 19 dagar sedan Daniel Höglund

    Jag och Charlie hämtar Benjamin 11:30.

    Rapportera

    Rapportera

  • för 19 dagar sedan Daniel Höglund

    Nej, vi hämtar Isak 😄

    Rapportera

    Rapportera

  • för 18 dagar sedan Benjamin Dyke

    Tack Daniel 😃

    Rapportera

    Rapportera

  • för 18 dagar sedan Elin Johannesson

    Melwin vill åka buss🙂

    Rapportera

    Rapportera

  • för 17 dagar sedan Roine Karlsson

    Det är bra om alla är på plats 11:45 vid toria imorgon då det är en del logistik och så vidare så att vi kan komma iväg så fort som möjligt 😊

    Rapportera

    Rapportera

  • för 17 dagar sedan Caroline Persson

    👍

    Rapportera

    Rapportera

  • för 16 dagar sedan Elin Johannesson

    👍

    Rapportera

    Rapportera

  • för 16 dagar sedan Bruce Andersson


    Aaron åker med oss upp till Falun.

    Rapportera

    Rapportera

  • för 16 dagar sedan Cathrine Dyke

    Jag och Ben följer gärna med som föräldrar till badet 👍😊

    Rapportera

    Rapportera

  • för 16 dagar sedan Cathrine Dyke

    Vilken tid är badet imorgon?

    Rapportera

    Rapportera

  • för 16 dagar sedan Mikael Sylvander

    Kl 10.00

    Rapportera

    Rapportera

  • för 15 dagar sedan Cathrine Dyke

    Godmorgon 😊
    Jag undrar, hur tar sig barnen till badet idag?
    Behövs det mer skjuts?

    Rapportera

    Rapportera

  • för 15 dagar sedan Roine Karlsson

    Skjuts är klart 😊

    Rapportera

    Rapportera

  • för 15 dagar sedan Anna Engström

    När är samling för grupp vit morgon?

    Rapportera

    Rapportera

  • för 15 dagar sedan Mikael Sylvander

    Samling kl 09.30

    Rapportera

    Rapportera

  • för 14 dagar sedan Marcus Persson

    Tid för lunchen?

    Rapportera

    Rapportera

  • för 14 dagar sedan Mikael Sylvander

    Vi åker till lunchen direkt vi har packat ihop

    Rapportera

    Rapportera

  • för 14 dagar sedan Marcus Persson

    Okej, hör av dig skjutsar jag dit edwin då

    Rapportera

    Rapportera

Du måste logga in för att kommentera

Logga in