Fyll i din e-postadress för gratis uppdateringar om Torsby IF P-2015
Du är redan följare. Får du inga mejl kan du redigera dina Notisinställningar under Mina uppgifter.
Klicka på bekräftelselänken i det mejl vi skickat dig för att börja ta emot uppdateringar från Torsby IF P-2015.
P-2015
Följ oss för uppdateringar
Här kommer lite info inför helgen 😊
Vi kommer bo på Gruvrisskolan. Alla måltider äter vi på Lugnetgymnasiet. Enklare kiosk finns på skolan.
Varje lag kommer att spela totalt 5 matcher. Matcherna är 2 X 20 minuter och de flesta matcherna kommer vara vid Lindvallen.
Spelschema finns på https://www.falusommarcup.se/
På lördag har vi köpt biljetter till utebadet på Lugnet för alla barn + 7 vuxna. Det ska vara 1 vuxen/ 3 barn så där behöver vi hjälp av 3 föräldrar.
Det kommer också behövas hjälp med skjuts till mat och matcher.
Packning
- Madrass ca 90 cm bred
- Sovsäck/ täcke och kudde
- Fotbollbollsskor
- Benskydd
- Matchställ
- TIF träningsdress (de som har)
- Vattenflaska
- Hygienartiklar + handduk
- Badkläder
- Kläder (tänk på att vädret kan variera, ta gärna med vattentät jacka)
Torsby Blå:
Walter
Aaron
Joel
Aras
Charlie
Sebastian
Lucas
Hugo
Louie
Torsby Vit:
Gustav
Isak
William
Melwin
Filip
Lemmy
Olle
Wiktor
Edwin E
Edvin J S
Malte
Torsby blå samlas kl 11,45 vid Toria, alla ska ha ätit lunch innan vi åker.
Torsby vit samlas direkt vid Lindvallen kl 15,15 där första matchen spelas kl 16. Efter matchen är det middag och sedan får vi åka och packa upp på skolan.
De som behöver skjuts på fredagen kan kommentera nedan.
| Träning | 27 jul, 16:30 |
| Torsby IF blå (hemma) | 28 jul, 17:00 |
| Svennis Cup | 31 jul, 10:00 |
| Träning | 31 jul, 16:30 |
| Träning | 4 aug, 16:30 |
|
|
Matcher 18/6 till 24/6 |
| Igår | Tiffuttravet |
| 11 jun | Matcher 10/6 till 14/6 |
| 2 jun | Grattis till vinsten! |
| 2 jun | Matcher 6/6 - 9/6 |
Minibussen hur många platser är det i den ?
RapporteraRapportera
Aras behöver få skjuts fram och tillbaka då vi inte har möjligheter att följa med.
RapporteraRapportera
Aaron är intresserad av att åka med i minibussen men i mån av plats då vi också ska åka upp. Så han inte tar plats av nån som inte har skjuts alltså 👍
RapporteraRapportera
Studenterna börjar springa ut kl12.30 så antar det kommer vara kaos med parkering runt Stjerneskolan. Tänker ifall det kommer bli svårt att samlas vid Björnevi.
RapporteraRapportera
Det är 9 platser I bussen, men behöver vi får vi samåka i bilar upp
RapporteraRapportera
Edwin åker gärna med upp då vi kommer senare
RapporteraRapportera
Olle behöver skjuts
RapporteraRapportera
Isak behöver skjuts
RapporteraRapportera
Isak vill åka i minibussen
RapporteraRapportera
Joel behöver skjuts
RapporteraRapportera
Då gör vi så att vita och blå som inte har skjuts samlas vid återvinningen vid Toria Bussen avgår kl 12.00 istället
RapporteraRapportera
Vi har ingen möjlighet att skjutsa Isak till Toria då pga dotterns studenttal och utspring Kan någon hämta honom hemma?
RapporteraRapportera
Jag och Charlie hämtar Benjamin 11:30.
RapporteraRapportera
Nej, vi hämtar Isak 😄
RapporteraRapportera
Tack Daniel 😃
RapporteraRapportera
Melwin vill åka buss🙂
RapporteraRapportera
Det är bra om alla är på plats 11:45 vid toria imorgon då det är en del logistik och så vidare så att vi kan komma iväg så fort som möjligt 😊
RapporteraRapportera
👍
RapporteraRapportera
👍
RapporteraRapportera
RapporteraAaron åker med oss upp till Falun.
Rapportera
Jag och Ben följer gärna med som föräldrar till badet 👍😊
RapporteraRapportera
Vilken tid är badet imorgon?
RapporteraRapportera
Kl 10.00
RapporteraRapportera
Godmorgon 😊
RapporteraJag undrar, hur tar sig barnen till badet idag?
Behövs det mer skjuts?
Rapportera
Skjuts är klart 😊
RapporteraRapportera
När är samling för grupp vit morgon?
RapporteraRapportera
Samling kl 09.30
RapporteraRapportera
Tid för lunchen?
RapporteraRapportera
Vi åker till lunchen direkt vi har packat ihop
RapporteraRapportera
Okej, hör av dig skjutsar jag dit edwin då
RapporteraRapportera