Fyll i din e-postadress för gratis uppdateringar om Ostvik/Drängsmark IK P-14
Du är redan följare. Får du inga mejl kan du redigera dina Notisinställningar under Mina uppgifter.
Klicka på bekräftelselänken i det mejl vi skickat dig för att börja ta emot uppdateringar från Ostvik/Drängsmark IK P-14.
P-14
Följ oss för uppdateringar
Hej,
Från och med imorgon kommer vi att träna på 7-manna planen i Drängsmark på måndagar.
Så från och med imorgon kommer vi att träna kl 18:00 - 19:30 i Drängsmark på måndagar.
Med vänlig hälsning
Jenny och Nils
| Träning | 29 jun, 18:00 |
| Myckle Kvantum Cup | 15 aug |
| Myckle Kvantum Cup | 16 aug |
| 28 maj | Uppstart Gåfotboll |
Kommentera
Du måste logga in för att kommentera