Fyll i din e-postadress för gratis uppdateringar om Ödåkra IF P-2017
Du är redan följare. Får du inga mejl kan du redigera dina Notisinställningar under Mina uppgifter.
Klicka på bekräftelselänken i det mejl vi skickat dig för att börja ta emot uppdateringar från Ödåkra IF P-2017.
P-2017
Följ oss för uppdateringar
Hej alla, Vi tänkte informera att vi kommer ha sista träningen tisdag den 16:e juni innan vi tar lite sommaruppehåll. Tanken är att vi kör igång med träningen igen den 21:e juli. Kallelse kommer skickas ut när det är dags att köra igång. Som vanligt när det är sista träningen så tänker vi att vi kan köra matchen mellan grabbarna och föräldrarna 😊 Förhoppningsvis får vi ihop ett bra gäng! Vi tänkte även passa på att fråga om det finns möjlighet att föräldrarna som har insyn i kassan för kiosken om det finns möjlighet att använda pengarna därifrån för att köpa hamburgare/tillbehör och dricka som vi så fall skulle kunna ha på sista träningen den 16:e? Och om ni så fall har möjlighet att lösa detta till dess? 😊
Med det sagt vill vi ledare tacka er för vårsäsongen och så tar vi nya tag inför höstsäsongen!
/Bartek, Faton och Oscar
Kommentera
Du måste logga in för att kommentera