Avbryt
Börja följ

Fyll i din e-postadress för gratis uppdateringar om Nykvarns SK Veteranerna

Följ

Veteranerna

Följ oss för uppdateringar
Följ
Nykvarns SK
Fotboll
Veteranerna

Skriv i gästboken

1000 tecken kvar

Gästbok

  • för 15 dagar sedan Janne Hammarbäck

    Toppen kväll på Bistron. Önskar alla en riktig härlig sommar. Ses till hösten 💪⚽️

    Rapportera

    Rapportera

  • för 15 dagar sedan Anders Gustafsson

    Kanonkväll. Ser fram emot fotboll efter sommaren och att få springa lite lätt

    Rapportera

    Rapportera

  • för 15 dagar sedan Lotta Markne Peterson

    Ser verkligen fram emot att vi ses igen efter sommaren. Så trevlig avslutning på Bistron, är så tacksam för att ni alla bidrar till att jag har så roligt på våra träningar. Njut av sommaren! 🥰

    Rapportera

    Rapportera

  • för 15 dagar sedan Carina Hedin

    Håller med, en trevlig kväll.Tack alla! Önskar er en toppensommar! Ses till hösten igen!

    Rapportera

    Rapportera

  • för 15 dagar sedan Lasse Ekberg

    Instämmer Roger jätte trevligt ha en trevlig och fin sommar på er alla.

    Rapportera

    Rapportera

  • för 15 dagar sedan Roger Karlsson

    Tack för en mycket bra kväll på Bistro Nykvarn igår.
    Nu laddar vi för höstens träning och tunnlar.
    Lycka till idag Jeppe.

    Rapportera

    Rapportera

  • för 18 dagar sedan Lasse Ekberg

    Lena kör upp oss på torsdag Roger och Janne vi hörs på telefon.

    Rapportera

    Rapportera

  • för 18 dagar sedan Roger Karlsson

    Tråkigt imorgon men det ska bli kul på torsdag.
    Grattis Jeppe till målet tråkigt att ni torskade.

    Rapportera

    Rapportera

  • för 18 dagar sedan Jesper Björk

    Alldeles för få imorgon så vi ställer in. Vi satsar på bistron på torsdag istället! Jag dyker upp till 17 då mitt möte är slut! Ser fram emot det, syns då!🌟

    Rapportera

    Rapportera

  • för 19 dagar sedan Christina Karström

    Jag kan tyvärr varken onsdag eller torsdag. Supertråkigt för mig, då det är så himla kul att hänga med er. Jag önskar alla en trevlig sommar så ses vi i höst, antingen som spelare eller som fortsatt bollkalle :-)

    Rapportera

    Rapportera