Fyll i din e-postadress för gratis uppdateringar om Nykvarns SK Veteranerna
Du är redan följare. Får du inga mejl kan du redigera dina Notisinställningar under Mina uppgifter.
Klicka på bekräftelselänken i det mejl vi skickat dig för att börja ta emot uppdateringar från Nykvarns SK Veteranerna.
Veteranerna
Följ oss för uppdateringar
Kanonkväll. Ser fram emot fotboll efter sommaren och att få springa lite lätt
Rapportera
Ser verkligen fram emot att vi ses igen efter sommaren. Så trevlig avslutning på Bistron, är så tacksam för att ni alla bidrar till att jag har så roligt på våra träningar. Njut av sommaren! 🥰
Rapportera
Håller med, en trevlig kväll.Tack alla! Önskar er en toppensommar! Ses till hösten igen!
Rapportera
Instämmer Roger jätte trevligt ha en trevlig och fin sommar på er alla.
Rapportera
Tack för en mycket bra kväll på Bistro Nykvarn igår.
Nu laddar vi för höstens träning och tunnlar.
Lycka till idag Jeppe.
Lena kör upp oss på torsdag Roger och Janne vi hörs på telefon.
Rapportera
Tråkigt imorgon men det ska bli kul på torsdag.
Grattis Jeppe till målet tråkigt att ni torskade.
Alldeles för få imorgon så vi ställer in. Vi satsar på bistron på torsdag istället! Jag dyker upp till 17 då mitt möte är slut! Ser fram emot det, syns då!🌟
Rapportera
Jag kan tyvärr varken onsdag eller torsdag. Supertråkigt för mig, då det är så himla kul att hänga med er. Jag önskar alla en trevlig sommar så ses vi i höst, antingen som spelare eller som fortsatt bollkalle :-)
Rapportera
Toppen kväll på Bistron. Önskar alla en riktig härlig sommar. Ses till hösten 💪⚽️
Rapportera