Avbryt
Börja följ

Fyll i din e-postadress för gratis uppdateringar om Nora BK P-2014

Följ

P-2014

Följ oss för uppdateringar
Följ
Nora BK
Fotboll
P-2014

Spela fotboll i hög värme

för 2 dagar sedan 2 kommentarer 83 visningar
Stefan Bengtsson Lagledare
2 kommentarer
  • för 2 dagar sedan Stefan Bengtsson

    Vi ska göra allt vi kan för att helgen ska bli så bra som möjligt för killarna.
    Vi tar med oss tälten och bygger en bas för solskydd.
    Vi har med vattenflaskorna och även extra flaskor fyllda med Resorb (vätskeersättning).
    Vi tar med kylväska med is för att kunna kyla.
    Vi kommer att ha med hinkar med vatten.

    Har någon några gamla handdukar så får ni gärna ta med dem för att kunna kyla med.

    Vi behöver er hjälp att barnen dricker ordentligt idag så att de kommer ordentligt vätskade imorgon. Har de inte druckit bra idag så är det svårt att hämta ikapp det imorgon.

    Rapportera

    Rapportera

  • för 2 dagar sedan Fredrik Cederborg

    Smörj gärna in barnen på morgonen med solskyddsfaktor!! Vi kommer ha med för påfyllnad under dagen

    Rapportera

    Rapportera

Du måste logga in för att kommentera

Logga in