Fyll i din e-postadress för gratis uppdateringar om Nora BK P-2014
Du är redan följare. Får du inga mejl kan du redigera dina Notisinställningar under Mina uppgifter.
Klicka på bekräftelselänken i det mejl vi skickat dig för att börja ta emot uppdateringar från Nora BK P-2014.
P-2014
Följ oss för uppdateringar
Hej
På söndag så spelar vi dubbla matcher mot Hovsta.
Första matchen spelas kl.14 och andra matchen kl.16
Vi samlas i Nora och åker allihopa kl.13.
Den matchen som man inte spelar räknar vi med att man kan vara med och heja på sina lagkompisar!
Om man av någon anledning inte kan stanna på båda matcherna (eller kommer till andra matchen) så vill vi att ni meddelar oss här. Alla ledare kommer att åka till Hovsta kl.13 så ingen kommer kunna skjutsa in till den andra matchen.
Medverkan på matcherna skickas som separat kallelse som vanligt.
mvh Ledarna
| Idag | P2014 VANN ALLA MATCHER! |
| 16 jun | NBK AVGJORDE PÅ ÖVERTID |
| 8 jun | VECKANS MATCHER |
| 5 jun | ETT TOTALT MÖRKER! |
| 5 jun | VEO ETT UTMÄRKT UTBILDNINGSMEDEL |
Vi fick in 445kr i kiosken i söndags. Bra jobbat!
RapporteraRapportera
Hej! Kan Emil åka med någon på söndag? Jag och Kristoffer är inte hemma!
RapporteraRapportera
Vi har plats, han kan åka med oss
RapporteraRapportera
Hej. Kan wilmer åka ned någon dit? Jag kommer in till sista matchen och kan köra några hem 😊
RapporteraRapportera
Toppen Fredrik! Tack
RapporteraRapportera
Hej! Kan Hyab åka med någon på söndag?
RapporteraRapportera
Hej! Kan Hyab åka med någon?
RapporteraRapportera
Ja, det löser vi
RapporteraRapportera
Hej vi har två extra platser i bilen
RapporteraRapportera
Hej kan William A åka med nån in? Jag kommer in när han spelar sista matchen.
RapporteraRapportera
Hej, kan Rayan spela?
RapporteraRapportera
Nej. Han har inte tränat så nej han är inte uttagen
RapporteraRapportera