Fyll i din e-postadress för gratis uppdateringar om Nora BK Futsal 2013-15
Du är redan följare. Får du inga mejl kan du redigera dina Notisinställningar under Mina uppgifter.
Klicka på bekräftelselänken i det mejl vi skickat dig för att börja ta emot uppdateringar från Nora BK Futsal 2013-15.
Futsal 2013-15
Följ oss för uppdateringar
Cupen den 27 december kommer vi att spela med 2 lag
Det blir ca 7-9 spelare per lag mer troligt 7 spelare och vi kommer att låna in några spelare födda 2013 från det äldre laget.
Deltagande lag är
Nora BK röd
Nora BK svart
Norrstrands IF
Gullspångs IF
Lekebergs IF
Kopparberg BK
För spelschema se bilden ovan.
Jag skulle behöva hjälp med förljande uppgifter. Skriv en kommentar till vilken ni kan ta på er, man kan vara flera på en uppgift. Desto fler som vet vad som behöver göras och hur kommer att underlätta framöver. Den som svara först kommer dock vara huvudansvarig så kontakta den ifall ni kan och vill hjälpa till.
1: Ansvara för att öppna och låsa alla dörrar med tagg ( Även publikingång)
2: Vara publik och lagvärd ( Stå nere i entrén vid badhuset så att lagen kommer till sina respektive omklädningsrum och att publiken hittar rätt på läktaren)
3: Ansvara för att skriva ut och teja upp och sedmera ta ner skyltar till omklädningsrummen där respektive lag ska byta om
4: Ansvara och hjälpa till med matchklocka samt Goalhorn
5 Hjälpa till att vara speaker ( Töka kan troligen första delen av cupen)
6: Hjälpa till att ordningställa planen. ( Bänkar ska bort, mål ska ner, röd markeringstejp ska tejpas 5 meter från hörnflaggorna, 2 uppvärmningsbollar på varje planhalva, matchbollen i sekretariatet)
7: Hämta Whiteboardtavla ( finns i rummet med bollpumpen) nere på karlsäng samt ta med whiteboardpenna, samt ställ för vattenflaskor och vattenflaskor. ( Finns på vår hylla i materialrummet)
8: Fylla i whiteboard med matcherna samt uppdatera med resultat varefter matcherna spelas klart
9: Vara redo och behhjälplig till att bära upp dricka, baguetter och vad som behövs till kiosken
10: Ta bort innebandysarg samt vika upp bord till kiosken ( De ska stå på samma vis som vid fööra cupen)
11: Tejpa upp QR koder ( om det blir någon publiktävling)
12: Ta emot domare ( vet ej vilka ännu) så de känner sig välkommna och har allt de behöver. Domarna betalar ingenting om de behöver eller vill ha något från kiosken.
13: Samla in bollarna ( 5 st, västar , målvaktshandskar ) efter att cupen är slut
14: Återställa idrottshallen ( Tejp, bänkar, plintar, mål)
15: Återställa bakom läktaren ( Borden till kiosken, innebandysarg och mål)
16: Låsa publikingången via badhuset
17: Återlämna whiteboard samt ställ för vattenflaskor nere på karlsäng
Skriv upp er med en kommentar på nyheten om vilka nr på arbetsuppgifter du kan lösa.
Precis som förra cupen kommer det finnas möjlighet att beställa och boka ost och charkbricka för 140 kr. Meddela även det med en kommentar så vet de hur många de ska förbereda.
| Nora Ost och Deli Cup ( 6-lag) i Nora | 27 dec, 09:30 |
| Träning | 31 dec, 19:00 |
| Träning | 7 jan, 19:00 |
| Träning | 14 jan, 19:00 |
| Träning | 21 jan, 19:00 |
| 22 dec | 7 000 TIMMAR - TACK ALLA FANTASTISKA LEDARE! |
| 22 dec | ÄNNU EN UNG SPELARE TILLBAKA I NBK! |
| 18 dec | FRÅN KRIGET TILL NORA BK |
| 16 dec | LOVANDE KILLAR TILLBAKA I NORA BK |
| 15 dec | NORA FK ÅTERUPPSTÅR! |
6,10,13,14,15 tar Micke A
RapporteraRapportera
Jag tar 2,3,11. Beställer en bricka
RapporteraRapportera
Jag tar 7, 8, 12, 17 Andreas när du vet vilken/vilka domarna är får du gärna meddela mig så jag vet vem jag ska ta emot.
RapporteraRapportera
Jag och Diana kan ta 1, 9, 16
RapporteraRapportera
Asia och Ronja dömer från 10-14.
RapporteraMalte Björklund dömer från 14-17
Rapportera