Fyll i din e-postadress för gratis uppdateringar om Nol IK P17
Du är redan följare. Får du inga mejl kan du redigera dina Notisinställningar under Mina uppgifter.
Klicka på bekräftelselänken i det mejl vi skickat dig för att börja ta emot uppdateringar från Nol IK P17.
P17
Följ oss för uppdateringar
Hej.
Nu har vi tränat klart i Nolskolan.
På fredag den 7:e mars så börjar vi träna ute igen.
Tiderna blir samma som förra säsongen dvs tisdag 18-19 och fredag 17-18, både dessa pass är tillsvidare på konstgräsets 7-mannaplan. Alla pass finns upplagda i kalendern.
(Möjligt att vi utökar någon av träningarna med 30 min men det bestämmer vi senare)
Mvh Ledarna
Inga kommande aktiviteter
| 19 jun | Midsommar! |
| 17 jun | Avslutning boll och lek |
| 15 jun | Info fotbollsskolan 2026 |
| 14 jun | Fotbollsskolan 2026 |
| 5 jun | Kallelse till extra årsmöte i Nol IK |
Kul, då kan Charlie var med igen :)
RapporteraRapportera
Toppen! Tack för informationen!
RapporteraRapportera
😀
RapporteraRapportera
Vad roligt, nu kommer Lucas bli glad. syns på fredag!
RapporteraRapportera
Ja det siktar vi på
RapporteraRapportera
Planen är snöfri i alla fall
RapporteraRapportera