Fyll i din e-postadress för gratis uppdateringar om Myckle IK HerrJun - P11
Du är redan följare. Får du inga mejl kan du redigera dina Notisinställningar under Mina uppgifter.
Klicka på bekräftelselänken i det mejl vi skickat dig för att börja ta emot uppdateringar från Myckle IK HerrJun - P11.
HerrJun - P11
Följ oss för uppdateringar
På föräldramötet i våras bestämde vi att jag skulle samla ihop matchtröjorna nu i sommar. Ni som inte har gjort det kan komma förbi hos oss på Medleforsvägen 7 och lämna den. Ska försöka få tag på fler tröjor till hösten.
Fika försäljningen gick super i helgen och vi varlige pengar över efter att domarna fått betalt. Tanken är att köpa in termosar mm samt ett partytält till laget, när vi fått ihop mer pengar.
Ett lag är anmält till Kids Beach på Beach-fotbollen. Vilka är intresserade att spela nästa söndag, 9/7?
| Burträsk IK 2010-2012 (hemma) | 1 jul, 19:00 |
| Myckle-Burträsk | 1 jul, 19:30 |
| Kågedalens AIF 2011 (borta) | 29 jul, 20:00 |
| Bureå IF 2011 (hemma) | 1 aug, 14:00 |
| Sunnanå SK 2011 (hemma) | 6 aug, 18:00 |
| Idag | Myckle Kvantum Cup 15-16/8 |
| 22 jun | Beställning Jubileumskläder |
| 21 jun | Sista möjligheten hämtning toalettpapper |
| 21 jun | Renovering vägen |
| 13 jun | Föreningsdagen - förändringar |
August är på!
RapporteraRapportera
Emil också😀
RapporteraRapportera
Sixten är med!
RapporteraRapportera
Ebbe med!
RapporteraRapportera
Viggo är på!
RapporteraRapportera
Ture är bortrest och kommer inte.
RapporteraRapportera