Fyll i din e-postadress för gratis uppdateringar om Föreningen Showdansgruppen Move it
Du är redan följare. Får du inga mejl kan du redigera dina Notisinställningar under Mina uppgifter.
Klicka på bekräftelselänken i det mejl vi skickat dig för att börja ta emot uppdateringar från Föreningen Showdansgruppen Move it.
Move it
Följ oss för uppdateringar
Hej alla,
Styrelsen vill bjuda in samtliga dansare i gruppen till ett gemensamt möte med anledning av situationen kring ledarskapet inför kommande termin.
Vi är medvetna om att det finns olika tankar och synpunkter i frågan och ser därför ett stort värde i att träffas för en öppen och respektfull dialog. Vår ambition är att lyssna på varandra, besvara frågor och ge alla möjlighet att framföra sina perspektiv.
Vi önskar att samtliga i gruppen närvarar vid mötet, då detta kommer att vara vårt gemensamma forum för dialog kring frågan.
Vi föreslår följande dagar:
• Måndag 15/6 1800 T4
• Tisdag 16/6 1800 T4
• Onsdag 17/6 1800 T4
Vänligen meddela vilken dag som passar er bäst senast torsdag 11/6 via att kommentera inlägget. Detta så att vi kan boka lokal och planera mötet.
Ser fram emot ett konstruktivt samtal tillsammans.
Med vänliga hälsningar,
Styrelsen
Inga kommande aktiviteter
|
|
Filmen är utskickad |
| 1 jun | Dubbling |
| 10 maj | Beställa filmen :clapper: |
Alla tre dagar funkar för mig!
RapporteraRapportera
Menar ni de som har dansat detta året?:)
RapporteraRapportera
Jag kan bara måndag
RapporteraRapportera
Jag kan tisdag och onsdag!
RapporteraRapportera
Jag kan alla dagar!
RapporteraRapportera
Jag kan alla dagar
RapporteraRapportera
Jag kan tisdag och onsdag
RapporteraRapportera
Jag kan måndag & onsdag!
RapporteraRapportera
Jag kan alla!
RapporteraRapportera
Jag kan bara tisdag
RapporteraRapportera
kan alla dagar
RapporteraRapportera
Kan tisdag!
RapporteraRapportera
Jag kan bara måndagen
RapporteraRapportera
jag kan tisdag onsdag
RapporteraRapportera