Fyll i din e-postadress för gratis uppdateringar om Mariebergs IK P2014
Du är redan följare. Får du inga mejl kan du redigera dina Notisinställningar under Mina uppgifter.
Klicka på bekräftelselänken i det mejl vi skickat dig för att börja ta emot uppdateringar från Mariebergs IK P2014.
P2014
Följ oss för uppdateringar
Imorgon är det äntligen dags för Örebrocupen, vi har som tidigare meddelat anmält tre lag. De flesta spelare tillhör samma lag hela cupen. Det är dock några spelare som roterar mellan lagen, dessa spelare har vi meddelat separat. MIK 1 kommer coachas av Emir, Marcus (Ryans pappa) och Carl (Harrys pappa), övriga ledare kommer rotera mellan MIK 2 och MIK 3.
Alla matcher spelas 2x20min och vi samlas 30 minuter innan matchstart till samtliga matcher vid planen vi ska spela på. Fullt spelschema och övrig information finner ni på Örebrocupens hemsida.
Tänk på att vara ute i god tid till samling då det är mycket folk på spelplatserna och glöm inte vattenflaska och något att äta mellan matcherna. Prognosen visar på regn, så bra att ha extra ombyte och varma kläder.
Denna cup finansieras av att varje deltagande spelare betalar 200kr, pengarna swishas till Magnus Höög innan cupen.
Vi hoppas på roliga matcher och hjälper som vanligt till att stötta och peppa varandra, domarna och motståndarna.
// Ledarna
Bra kämpat av samtliga spelare idag!
RapporteraPåminner om betalning, saknar fortfarande från flertalet spelare.
Rapportera
Bra kämpat även denna dag i regn och rusk!
RapporteraMånga finfina prestationer i alla lag.
Ni är några få som fortsatt inte betalt än. Se till att göra det snarast!
Har ni några fina bilder eller filmer får ni gärna skicka dem till mig på messenger eller whatsapp (för bäst kvalitet) så lägger jag upp på lagets instagram!
Ses imorgon.
Rapportera