Fyll i din e-postadress för gratis uppdateringar om BK Marbo P-08
Du är redan följare. Får du inga mejl kan du redigera dina Notisinställningar under Mina uppgifter.
Klicka på bekräftelselänken i det mejl vi skickat dig för att börja ta emot uppdateringar från BK Marbo P-08.
P-08
Följ oss för uppdateringar
Hej,
Rudi var med på mötet kring Final four där uppgifterna fördelades på alla lag. Här kommer info från Rudi efter mötet:
P-08s uppgift är sköta kiosken i Arenahallen 14 maj mellan kl 17:00 och 20:00 samt städa hallen efter kl. 20:00.
Följande moment ingår i kioskarbetet:
• Ta med hembakat (säljer extra bra)
• Sälja kaffe, toast, frallor, godis, läsk etc.
• Kolla att hallen är ren under passet. Kolla omklädningsrum, tömmer papperskorgar etc.
• Sista person i kiosken ser till att det som blivit över kommer tillbaka till kiosken i Kinnahallen.
• Dela ut önskade kioskvaror till Westras personal och skriva upp varorna på Westras nota.
• Se till att Westras nota kommer tillbaka till Kinnahallen.
Det är lämpligt att kiosken är bemannad med 2-3 personer under hela arbetspasset.
Följande gäller för städning av hall:
• Lämna hall i samma skicka som vi hittade den.
• Korgar upp
• Städa omklädningsrum
• Bänkar bort
• Ev. nedmontering av sekretariat
------------------------------------------------------------------
Eftersom vi har kiosken och sedan städet samt köra överblivet från kiosen till Kinnahallen att det är bra om 3-4 tar kiosk 17-20 och 4-5 personer städar och kör saker. Är man 4 i kiosen hinner man säkert städa lite under tiden också. Jag (Lukas) är hallvärd i Arenhallen 17-20 så jag kommer också vara där och hjälpa till.
Förslagsvis fördelar vi uppgifterna så här:
Kiosk 17-20
Oscar, Noel, Luan, Albin
Städ & köra saker till Kinnahallen19:30 - 21:30 (tills det är klart helt enkelt :-)
Eric, Oliver L, Oliver M, Valter, Samuel.
Meddela om det inte fungerar - hjälps vi alla åt så blir det ju inte så stor insats. Tänker att det är 1 förälder för varje spelare som kommer. Killarna uppmanas att boka sekretariat, filming eller speaker pass. (Ersättning 150:- per match)
Toppen.
RapporteraRapportera
Fixar vi 👍
RapporteraRapportera
Till er som ansvarar för städning i Arenahallen:
RapporteraBord och stolar till sek är lånade från Teorisalen. Ska ställas tillbaka i dit.
Rapportera
Det finns inget kylskåp i Arenahallen så om ni har möjlighet är det bra att ta med kylväskor att ha drickor i.
RapporteraRapportera