Avbryt
Börja följ

Fyll i din e-postadress för gratis uppdateringar om Månsarps IBK F 12/13

Följ

F 12/13

Följ oss för uppdateringar
Följ
Månsarps IBK
Innebandy
F 12/13

Sommarhälsning

för 6 dagar sedan 2 kommentarer 131 visningar
Daniel Eriksson Administrationsansv.
2 kommentarer
  • för 5 dagar sedan Malin Röstedal

    Är det redan nu klart vilka dagar och tider som tjejerna tränar i höst, från v. 39?

    Rapportera

    Rapportera

  • för 5 dagar sedan Daniel Eriksson

    Ja, schemat är klart och upplagt på föreningens huvudsida. Men tänker att vi avvaktar att lägga i kalendern, utifall att ändringar sker i lag under sommaren. Vi har aldrig kunnat sätta tider i detta skede redan, så jag är lite luttrad från föregående säsonger med strul. Men just nu kör vi Tis-Ons i Slätten. Tanken är också att vi spelar alla matcher i Slätten.

    Rapportera

    Rapportera

Du måste logga in för att kommentera

Logga in