Fyll i din e-postadress för gratis uppdateringar om Månsarps IBK F 12/13
Du är redan följare. Får du inga mejl kan du redigera dina Notisinställningar under Mina uppgifter.
Klicka på bekräftelselänken i det mejl vi skickat dig för att börja ta emot uppdateringar från Månsarps IBK F 12/13.
F 12/13
Följ oss för uppdateringar
Vi ledare villl passa på att önska tjejerna och föräldrarna en bra sommar.
Vi har fått ihop ett pass i veckan, under 9 veckor efter säsong, vilket varit både uppskattat och roligt
Det vi kan skicka med tjejerna är ju att hålla på med klubba och boll några gånger i veckan, hur länge man gör det är inte det viktigaste , utan bara att man känner på det, och blir bekväm med sin egen klubba och boll.
Serierna är ju just nu fastställda, och matchscheman kommer snart rulla in i kalendern. Blir det någon ändring med lagen i vår serie så återkommer vi. Premiärmatchern ligger 9-11/10
Gällande träningar, så börjar ordinarie träning V39, d v s föreningens fastställda schema. Innan dess får vi ta lite olika tillfällen för att parera mot sommarsporter som pågår. Ev kör vi någon ströträning under sommaren, om halltid och ledare finns tillgängliga
Jag kommer kalla de de aktiviteter som ligger i kalendern framåt.
Ett föräldramöte kommer bli inplanerat, så tidigt som möjligt när vi börjat träna igen
Gällande beställning matchställ, så kommer jag skicka över filen en gång till er via utskick, om någon är osäker, så har jag tröjorna hemma t o m Onsdag. Sen så skickar jag över beställningen
| Bemanning Jönköpings Marathon | 29 aug |
| Vänerns Pärla Cup | 4 okt |
| Gothia Cup | 3 jan, 09:00 |
| 5 maj | Kallelse Årsmöte! |
Är det redan nu klart vilka dagar och tider som tjejerna tränar i höst, från v. 39?
RapporteraRapportera
Ja, schemat är klart och upplagt på föreningens huvudsida. Men tänker att vi avvaktar att lägga i kalendern, utifall att ändringar sker i lag under sommaren. Vi har aldrig kunnat sätta tider i detta skede redan, så jag är lite luttrad från föregående säsonger med strul. Men just nu kör vi Tis-Ons i Slätten. Tanken är också att vi spelar alla matcher i Slätten.
RapporteraRapportera