Fyll i din e-postadress för gratis uppdateringar om Lysekils HK F-10
Du är redan följare. Får du inga mejl kan du redigera dina Notisinställningar under Mina uppgifter.
Klicka på bekräftelselänken i det mejl vi skickat dig för att börja ta emot uppdateringar från Lysekils HK F-10.
F-10
Följ oss för uppdateringar
I samband med Junicupen sätter vi punkt för ännu en fantastisk säsong tillsammans.
Vi vill rikta ett stort tack till alla tjejer och föräldrar för en säsong fylld av glädje, utveckling, träningar, matcher och cuper. Det har varit fantastiskt att få följa tjejernas utveckling under året och se hur de, steg för steg, har vuxit både som handbollsspelare och som lagkamrater. Tillsammans har vi lyckats bygga det fina lag som vi har fått se spela så fina matcher här i helgen.
Inför nästa säsong kommer Pontus att ansluta till ledarstaben, och vi kommer att spela vidare som F10 med tjejer födda 2016 och 2017. Födda 2018 kommer sannolikt spela i P/F8 men där kommer mer info från klubben.
Vi hoppas att tjejerna har haft lika roligt som vi ledare har haft under året och att vi får se alla tillbaka efter sommaren med ny energi och fortsatt spelglädje. Information om träningsstart kommer så snart vi vet mer.
Nu önskar vi alla en riktigt härlig sommar och en välförtjänt ledighet!
Vi ses snart igen i handbollshallen!
Inga kommande aktiviteter
Tack för denna säsong och tack för det fantastiska arbete ni ledare gör. Ha en fin sommar!
RapporteraRapportera
Kul att få vara med som ledare. Junicupen visade vilken enorm potential tjejerna har, och vilken god sammanhållning som finns. Jag hoppas att få vara med länge och se tjejerna utvecklas som handbollsspelare och personer!
RapporteraRapportera
Tack för allt som ni ledare gör för laget! Ha en fin sommar!
RapporteraRapportera
Jag behöver få hit alla matchkläder senast imorgon kl 10 när jag ska lämna in dem till kansliet senast kl 11 😳
RapporteraRapportera
Jag saknar matchställ från Ellen A, Linn och Elisia, tar gärna emot den så snart som möjligt så jag kan lämna in dem 🙌
RapporteraRapportera
Kommer förbi med Linns om en stund👍🏻
RapporteraRapportera
Hänger på tork, ses sen
RapporteraRapportera
Ellens matchställ finns på ditt kontor hälsar Anders 🤣
RapporteraRapportera
Snyggt, då har vi koll på alla ställen 👌
RapporteraRapportera
Från oss ledare;
RapporteraEtt stort tack för de fina gåvorna och för ert stöd under säsongen. Det är ett nöje att få följa era fantastiska tjejer, och er uppskattning betyder mycket för oss. 🙏
Rapportera