Fyll i din e-postadress för gratis uppdateringar om Lekstorps IF F-11/12
Du är redan följare. Får du inga mejl kan du redigera dina Notisinställningar under Mina uppgifter.
Klicka på bekräftelselänken i det mejl vi skickat dig för att börja ta emot uppdateringar från Lekstorps IF F-11/12.
F-11/12
Följ oss för uppdateringar
Hejsan!
Som ni såg igår så skickade vi ut en anmälan till Skadevi Cup i Juni 28 - 30/6
Detta kommer bli superkul och vi räknar redan ner dagarna.
Detta är en fin gammal turnering med många deltagande lag år efter år. Det blir ett återbesök till Skövde och Skadevi Cup ligger ca 1.5h bilresa härifrån.
Cupen kommer att börja spelas redan på fredag så det är läge att snacka med chefen om ledighet redan nu ;)
Vi ledare önskar självklart att så många föräldrar som möjligt vill följa med och heja på våra fantastiska tjejer.
Så därför har Peter Gustafsson frivilligt valt att hålla lite i planeringen om boende för föräldrar. För det hade väl varit roligt om de flesta föräldrar ville bo tillsammans på samma camping t.ex.
Så har ni några funderingar om boendet så kontakta Peter.
Vi har i nuläget anmält 2 lag (Lekstorps IF Grön & Lekstorps IF Vit)
Nu lite tråkig men VIKTIG information som är
värt att poängtera för alla föräldrar. Och det är det som vi tryckte på under föräldrar mötet. Vi kommer ställa mer krav. Det är en ny spelform och tjejerna behöver all träning de kan få för att hänga med i utvecklingen och för att kunna bidra till lagspelet i matcher/cuper.
Så vi önskar och förutsätter att erat barn FÖRSÖKER göra minst 2-3 träningar i veckan.
Detta gäller under hela säsongen så man inte tror att man bara kan träna "mer" när det vankas match/cuper för det är inte rättvist för någon och det tror jag att ni föräldrar förstår.
Allt detta grundar i att vi vill utveckla alla tjejer lika mycket och få en sådan god sammanhållning som möjligt i laget mellan alla tjejerna. För det är FAKTISKT lättare för ert barn att komma in i gänget ju mer man tränar,träffar och umgås med lagkamraterna.
Sen givetvis, så finns det folk som utövar flera sporter vilket vi tycker är strålande och det har vi full förståelse för.
Och sen är man sjuk, bortrest m.m men då är det viktigt att vi ledare får just den informationen.
Är det frågor/funderingar på närvaro informationenen så är ni välkomna att kontakta oss ledare.
Mer detaljerad cupinfo kommer längre fram i Vår.
Men nu lovar vi varandra att vi verkligen ger järnet vid alla kommande försäljningar så vi kan hålla nere kostnaderna så mycket som möjligt för alla våra kommande äventyr.
Tillsammans är vi starkast
Ha nu en fortsatt trevlig dag
Mvh / Ledarna Lekstorps IF F11-12
Träning | 17 maj, 17:15 |
Kode IF (borta) | 17 maj, 18:15 |
Motståndare (hemma) | 19 maj, 14:00 |
Träning | 20 maj, 18:30 |
Träning | 22 maj, 18:30 |
Har ansökt om semester den fredagen så jag kan vara Linni behjälplig med packning och körning till evt buss? Anordnas det buss som förra året? Har dock inte möjlighet till att besöka då jag har min arbetshelg.
RapporteraRapportera
Låter bra Anna.
RapporteraResan dit är inget vi pratat om i nuläget så vi får se hur det upplägget blir.
Rapportera
Jag o Sandra åker med vi har bokat rum på majoren. Där får man både frukost och middag! Vi Bodde där förra året, riktigt bra!
RapporteraRapportera
Hej, jag tänker att vi föräldrar skriver här precis som Anna Aagaard gjort. Jag vet att förra året så hade Matilda och Karin hyrde typ ett helt hus via Airbnb. Så kom med förslag samt prata ihop er.
RapporteraRapportera
Hej! Åh vad kul med cup! Vi kommer hem från en veckas semester i Spanien dagen innan, typ 01:00 på natten - hade det varit möjligt att Ida ansluter senare under fredagen i sådana fall och kanske missar nån match?
RapporteraRapportera
Det är absolut ok Jonas
RapporteraRapportera
Detta låter jätteroligt. Hur brukar barnen bo, idrottshall eller liknande? Jag jobbar hela den helgen så kommer nog tyvärr inte kunna åka dit med Wilma men finns det möjlighet till samåkning så vill hon jättegärna med 😊
RapporteraRapportera
Linda Fors. Barnen bor i klassrum eller liknande. Vi löser så att de barn som inte har skjuts åker med någon annan ledare/förälder och spelare dit samt hem om det behövs
RapporteraRapportera