Fyll i din e-postadress för gratis uppdateringar om Stigtomta IF Ledare/Tränare
Du är redan följare. Får du inga mejl kan du redigera dina Notisinställningar under Mina uppgifter.
Klicka på bekräftelselänken i det mejl vi skickat dig för att börja ta emot uppdateringar från Stigtomta IF Ledare/Tränare.
Ledare/Tränare
Följ oss för uppdateringar
Hej Ledare!
Det går fort när man har roligt och vi närmar oss redan slutet av säsongen... Hoppas alla har haft en fin säsong med roliga upplevelser, utveckling och lagsammanhållning.
Detta blir ett informationsrikt inlägg med flera viktiga datum:
-Event på Rosvalla (Jöback & Salo)
Datum: 9/10
Samling 17:00 entrén på Rosvalla (klara 23:00).
Minst 2 vuxna/lag (A-lag tom P/F18). Information kring detta har gått ut till lagföräldarna. Senast den 1/10 behöver lagen ha mailat in sina representanters namn till: annelie.vestgote@gmail.com
-Avslutning med medaljutdelning
Datum: 12/10
Start 12:00 nere på IP, respektive lag ansvarar själva för att via laget.se kalla till avslutningen, samt se till att laget är redo för att påbörja medlajutdelningen 12:00.
Gemensam avslutning för ALLA lag i Stigtomta IF.
Skyltar för respektive lag kommer finnas nere på IP. Spelarna får medalj,
vi hejar in U-laget och Näverkvarn ner på IP, sedan bjuds alla spelare på korv och Festis.
Barn och vuxna får sedan självklart stanna kvar och heja på U-laget som spelar sin sista hemmamatch för säsongen.
Anmäl genom att kommentera inlägget med:
Antal anmälda spelare
Antal aktiva ledare (oavsett närvaro den 12:de eller inte)
Eventuell specialkost
Allt detta SENAST DEN 9/10.
Varmt välkomna önskar Styrelsen
-AVRUSTNING
Datum: 19/10
Samling 13:00
IP
Ansvarig på plats: Daniel Andersson
Lag: A-lag, U-lag, F10/11/12, F13, P/F18
Tängsta
Ansvarig på plats: David Vestgöte
Lag: P13, P16, P/F14-15, F14-15, P17
Kalla hela laget till denna dag, det är en bra aktivitet för spelare och vårdnadshavare att få en inblick i delar av det arbete som krävs i en ideellförening för att möjliggöra verksamheten. Dock krävs närvaro av minst 4vuxna/lag, men ju fler vi är desto mer från listan hinner vi med och ju snabbare går det!
Tack på förhand!
/Material- och anläggningssektionen
-Ledarträff
Datum: 20/10
Tid 19:30-21:00
Obligatorisk närvaro för alla lag
Separat kallelse, dagordning samt enkät att besvara inför mötet kommer!
-Klappjakt
Datum: 7/12
Styrelsen arrangerar Klappjakt (likt den populära Äggjakten) för hela Stigtomta. Under dagen kommer föreningen ha fika och glöggförsäljning. Lagen är välkomna att delta med försäljning av tex hantverk, hembakt (packat i påse, ej fikaförsäljning), julgodis, loppisbord osv. 1 bord/lag. Alla intäkter från försäljningen går direkt till lagkassan, anmäl ert lags intresse till Theresia (theresia.johansson@outlook.com) senast 8/11
Bokning loftet | 17 okt, 17:00 |
Träning | 18 okt, 09:00 |
Ledarträff | 20 okt, 19:30 |
Bokning loftet f1012 | 7 nov, 15:00 |
F10/11/12, 14st spelare, 4 st ledare, (1st mjölkprotein och baljväxter, 2st vegetarisk)
RapporteraRapportera
F14/15, 22 spelare, 4 ledare. Inga allergier eller dylikt på de som anmält sig av dessa 22.
RapporteraRapportera
P17, 8 spelare, 2 ledare. Inga allergier anmälda.
RapporteraRapportera
Svif F16/17, 21 spelare, 4 ledare, inga allergier.
RapporteraRapportera
Hej, för info så har Nävekvarn dragit sig ur Div 7. Det kommer ej bli någon match efter medaljavslutningen på söndag.
RapporteraVäl mött
Rapportera
PF 18: 11 spelare 2 ledare ingen specialkost.
RapporteraRapportera
PF19
Rapportera18 st aktiva spelare
16st kommer på avslutningen + 2 ledare
Ingen specialkost.
Rapportera
F13
Rapportera14 spelare + 3 ledare
Ingen specialkost anmäld
Rapportera
Redigerar PF19 med en specialkost. Sojaallergi
RapporteraRapportera
Tillägg på F13
Rapportera1 -gluten
1 veg
Rapportera
PF-14/15
Rapportera18 spelare + 3 ledare
En allergi ägg+mjölkprotein
Rapportera
P13
Rapportera6 spelare + 3 ledare
Ingen specialkost
Rapportera