Avbryt
Börja följ

Fyll i din e-postadress för gratis uppdateringar om Latorps IF P11/12(födda 2014/2015)

Följ

P11/12(födda 2014/2015)

Följ oss för uppdateringar
Följ
Latorps IF
Fotboll
P11/12(födda 2014/2015)

Kiosk schema vår och allt i allo örebro cupen

Simon Larsson Tränare
20 kommentarer
  • 31 maj Maria Andersson

    Behöver dessvärre byta bort 6/6 då vi är bortresta den dagen. Nån som vill eller också behöver byta?

    Rapportera

    Rapportera

  • 31 maj Douglas Blyckert

    Vilken dag på Örebro cupen är det vi ska hjälpa till?


    Rapportera

    Rapportera

  • 31 maj Simon Larsson

    Oj det är på lördagen lägger in det

    Rapportera

    Rapportera

  • 1 jun Douglas Blyckert

    Ok, det står att garphyttan spelar då. Ingen från Latorp i p12?

    Rapportera

    Rapportera

  • 1 jun Douglas Blyckert

    Maria jag kan byta om du kan ta den 13/6? Är det matchen kl 10 du skulle ansvara för?

    Rapportera

    Rapportera

  • 1 jun Simon Larsson

    Nej precis p12 h är inte med i öc i år. Några hjälper garphyttan.

    Rapportera

    Rapportera

  • 1 jun Johan Skogh

    👍

    Rapportera

    Rapportera

  • 1 jun Maria Andersson

    Ja vad bra!
    Osäker på vilken match, är förälder till Oscar AE ska jag tänka första matchen då?
    Då kör jag ”allt i allo” på cupen kl 11-13 istället 👍

    Rapportera

    Rapportera

  • Kommentaren är rapporterad och kommer att granskas av sidans administratörer.
  • 1 jun Emilio Nilsson

    Maria Andersson, har du möjlighet att byta till passet mellan 13-15 istället på cupen? För oss passar det bättre 11-13 (Emilio).

    Rapportera

    Rapportera

  • 1 jun Douglas Blyckert

    Maria; Jag tar på lördag då 👍

    Rapportera

    Rapportera

  • 1 jun Malin Duvdahl

    👍

    Rapportera

    Rapportera

  • 2 jun Emilio Nilsson

    Skulle Edwards föräldrar eller Maria kunna byta pass med oss på cupen?

    Rapportera

    Rapportera

  • 3 jun Maria Andersson

    Emilio, jag kan byta pass och ta 13-15 istället för 11-13.

    Rapportera

    Rapportera

  • 4 jun Emilio Nilsson

    Tack Maria 🌸

    Rapportera

    Rapportera

  • 5 jun Thomas Mälman

    Vi har köpt 20st kanelbullar att sälja i morgon
    Saknar dock bra termos, har Blyckert det?

    Rapportera

    Rapportera

  • 5 jun Douglas Blyckert

    Vi har termosen 👍 tror Simon skulle ta med en extra till nästa match

    Rapportera

    Rapportera

  • 6 jun Thomas Mälman

    Match på måndag i Sköllersta, kan Emil åka med någon dit och hem?

    Rapportera

    Rapportera

  • 6 jun Emilio Nilsson

    Emil kan åka med oss Thomas

    Rapportera

    Rapportera

  • för 19 dagar sedan Tamara Blomerus

    👍🏼

    Rapportera

    Rapportera

Du måste logga in för att kommentera

Logga in