Fyll i din e-postadress för gratis uppdateringar om Lödde Vikings HK P13 (f.2012)
Du är redan följare. Får du inga mejl kan du redigera dina Notisinställningar under Mina uppgifter.
Klicka på bekräftelselänken i det mejl vi skickat dig för att börja ta emot uppdateringar från Lödde Vikings HK P13 (f.2012).
P13 (f.2012)
Följ oss för uppdateringar
Schema för hjälp vid Vikingaspelen:
08.00-10.45
Hallvärdar - Olof Linde och Melker Helldin
Sekretariat - Adrian Hassel
10.45-13.30
Hallvärdar - Bastian Ragnarsson och VAKANT
Sekretariat - Malcolm Skölde
Som ni ser så saknar vi en hallvärd, se det gärna som att ni har möjlighet att se era killar spela då det inte släpps in föräldrar och övrig publik i hallen.
Ni som kan ställa upp skriv i kommentarsfältet, först till kvarn!
Här nedan ser ni den information som skickats ut till samtliga lag som deltar i turneringen:
Viktiga regler för alla deltagare!
För att delta i turneringen MÅSTE dessa regler följas.
Vi har anpassat cupen för att kunna följa Svenska Handbollsförbundets riktlinjer pga rå- dande Coronapandemi. Nya riktlinjer kan komma med kort varsel. Cupens hemsida hålls uppdaterad med det senaste. Det är ledarnas skyldighet att hålla sig uppdaterad om det senaste som står på www.vikingaspelen.nu och meddela viktig info till sina spelare.
? Folkhälsomyndigheten har en gräns på max 50 personer vid allmänna sammankomster och därför får endast de spelande lagen befinna sig i hallen vid matcherna - tillsammans med domarna och matchledare/hallvärdar.
? Ingen publik tillåts! Matcherna spelas inför tomma läktare. Alltså: endast ledare, spelare, domare och arrangörspersonal får närvara vid matcher.
? Undvik onödig trängsel vid in- och utgång. Gå inte av planen på samma ställe samtidigt.
? Endast friska personer får delta. Den som är sjuk stannar hemma. Insjuknar man under dagen åker man hem.
? Varje lag ska innan avresan till turneringen göra en självskattning (läs annat infoblad).
? Ha god hygien under dagen! Dela ej vattenflaska, tvätta händerna före och efter match och handsprita händerna ofta. Handsprit finns på plats i hallen.
? Varje lag tilldelas ett eget område eller annan zon där för ombyte. Om vädret inte tillåter att vara utomhus mellan matcherna ska lagen i möjligaste mån hålla till i sin tilldelade egna zon.
? Alla lag ska upprätta en komplett närvarolista över alla som deltar i turneringen. Inga undantag från detta. Lämnas in till hallvärdar i samband med lagets första match.
? Max tre ledare per deltagande lag.
? Man tar INTE i hand efter matcherna, men tackar varandra genom att ställa upp och tacka motståndarna och domarna för matchen med en ramsa och en lufthälsning.
? Undvik stora samlingar utanför hallen. Tillämpa social distansering.
? Inga personer som tillhör en riskgrupp bör befinna sig i hallen.
? Tillämpa sunt förnuft så att vi undviker onödig kontakt och risk för smittspridning.
? Dusch och ombyte görs i möjligaste mån hemma.
? Vår cup har inga övernattande lag.
? OBS! Kiosken kommer INTE vara öppen, så ta med egen mat och dryck.
Vi ses i Tolvåkershallen i morgon!
// Tränarna
Åhus Beach Classic | 16 jul, 08:00 |
Beachhandboll | 18 jul, 08:00 |
Jag kan vara hallvärd andra passet, men kommer kunna vara på plats först runt 11.00.
RapporteraRapportera
Det funkar bra, du är välkommen!
RapporteraRapportera
Vilken tid skall alla barnen träffas ? Det var samling på parkeringen va !!
RapporteraRapportera
Samling 08.30, Tolvåkershallen.....där vi även spelar!
RapporteraRapportera