Fyll i din e-postadress för gratis uppdateringar om Kungsbacka IF Herr A
Du är redan följare. Får du inga mejl kan du redigera dina Notisinställningar under Mina uppgifter.
Klicka på bekräftelselänken i det mejl vi skickat dig för att börja ta emot uppdateringar från Kungsbacka IF Herr A.
Herr A
Följ oss för uppdateringar
Känns som att Stolpe och Albin som skyttekungar knappt ger pengarna tillbaka. Bra jobbat boys. Ni gör lika många mål som jag lägger bly i skjuthallen.
Rapportera
Nej de kan de inte göra... Vi skall använda oss av hamstrar!!!!! de får man göra denna säsong..
Rapportera
Ämnes:Inkilning
Ryktas om att Svenska Fotbolls Förbundet kommer att bötfälla de lag som använder sig av inkilning av något slag..
gött med seger i dag gubbar, kan man gå ut med gott samvete
Rapportera
Guuud seckna smarriga grejer vi har kommit på te inkilningen, kan tyvärr inte nämna det här kan va folk under 18 som läser detta...
Rapportera
Jaha då börjar vi närma oss inkilnings tider, de e ju alltid trevligt... förslag lämmnas till kommitèn...
Hallo grabbar .. huur e de me alla .!? tråkigt att man blev skadad .. :( förra året va de vänstra knäet som gick sunder nu va de det högra .. :/ men men så e de .. ha de fint grabbar ..
Rapportera
ALLA MÅSTE BETALA SIN MEDLEMSAVGIFT INNAN LÄGRET, ANNARS GÄLLER EJ FÖRSÄKRINGARNA!!!!
Rapportera