Avbryt
Börja följ

Fyll i din e-postadress för gratis uppdateringar om Kungsbacka IF Herr A

Följ

Herr A

Följ oss för uppdateringar
Följ

Skriv i gästboken

1000 tecken kvar

Gästbok

  • 12 apr 2007 J.Herou

    Tjenare! har vart borta en längre tid nu pga influensa.. men har på senare tid försökt få tag på någon ansvarig för u-laget för att höra mig om träningstider,dock utan framgång! Någon som vet vem som leder u-laget samt när de tränar hör gärna av er..

    Mvh: Petad

    Rapportera

    Rapportera

  • 12 apr 2007 marshall

    knät är OK henke, springer jag bort..

    Gick igenom lapparna innan o du var en lågodsare..
    Om det var på årets mål eller årets glasgubbe återstår att se..
    Ta det lugnt nu på rehab..

    Så vinner vi nu på lördag..

    Rapportera

    Rapportera

  • 12 apr 2007 Hermansson d.y.

    Hur e d me knät Albin Marshall!!!
    Hade du inte varit så stor o stark skulle ja brottat ner daj.
    Årets mål däremot, släpp fram mej bara så ska ni få se på en riktig dönare ala Kennet Kennholt.

    Se nu te o vinn över Norvalla på Löda, en hamsterinställning o nåra tunnlar på Mattis så ska de nog gå bra. Ses om en vecka, drar iväg på en rehab.resa te Lanzarote.

    Rapportera

    Rapportera

  • 12 apr 2007 Marshall

    Fixar vi en bra start på serierna i år med vinst i b-laget i dag och vinst över Norvalla på lördag...

    Och förresten glöm inte fylla i ett säsongstips så snart som möjligt..
    Förövrigt kan tilläggas att Hendrik Hermansson är ett hett tips på glas gubbe frågan på vad jag sett hittills..

    Rapportera

    Rapportera

  • 11 apr 2007 Wood Burns

    Känner att jag måste ge mig in i debatten då det finns större och mer celebra stjärnor i släkten Solheim än den så kallade "Solpäls" (dock inte i fotboll måste jag smärtsamt medge), Solpäls kan säkert förklara vad jag menar och även förtälja hur, när och var ni kan beskåda släktens största stjärna!!!

    Mvh
    Wood Burns (Storebror "Solpäls")

    Rapportera

    Rapportera

  • 10 apr 2007 Magnum

    Tråkigt med inställd B-lags match idag, vi får hoppas att vi tar hem serien på att alla andra lag inte dyker upp. Fick se en fin match på Ullevi dock, där GAIS spelade bländande vacker fotboll mot ett tjongande Hammarby. 1-1 får väl ses som en förlust med tanke på att GAIS borde haft en straff i första!

    Rapportera

    Rapportera

  • 9 apr 2007 Mjällby

    Kul att se att Ni är starka.
    Jag tror att Ni ror hem serien i år och även har många goda år framför Er.
    Lycka till med inkilningen ... själv gjorde man en ganska blek insats där.

    Hoppas att jag kan se någon av Era matcher under säsongen...
    Lycka till !!!

    Från en numera inbiten Jönköpingsbo

    Rapportera

    Rapportera

  • 9 apr 2007 Tobias Lindström

    Grattis myran på födelsedagen!!!

    Rapportera

    Rapportera

  • 5 apr 2007 marshall

    Hur blir det på lördag, blir det nån inkilning?? Eller skjuter vi på det..

    Rapportera

    Rapportera

  • 5 apr 2007 Ambratt

    Jodå Päls jag skall strax vara tillbaka (hoppas jag)

    Du vill väl ha ner mig så att du slipper att vara äldst på träningarna och så att du får någon att springa cirklar runt....

    Men det är väl inte så att ni har slängt mina skor och den fina boxen vi fick förra året??...

    Rapportera

    Rapportera