Avbryt
Börja följ

Fyll i din e-postadress för gratis uppdateringar om Kungsbacka IF Herr A

Följ

Herr A

Följ oss för uppdateringar
Följ

Skriv i gästboken

1000 tecken kvar

Gästbok

  • 25 maj 2007 Lårkakan

    Inget att gräva ner sej för, måste bara ha samma inställning till ALLA matcher som vi hade mot Ullared.

    Nu tar vi med oss det positiva ifrån Morup: dom hade jättegod korv & bröd!!!

    Rapportera

    Rapportera

  • 25 maj 2007 frågande

    Underligt att med såpass bra spelarmaterial förlora så många matcher.. är det fel på laguttagningen kanske?????

    Rapportera

    Rapportera

  • 25 maj 2007 Dennis

    Lägg av!!!! Kan det vara sant att Morup vann????

    Rapportera

    Rapportera

  • 24 maj 2007 3-1

    Morup?

    Rapportera

    Rapportera

  • 24 maj 2007 Marshall

    Kom igen i dag boys, vinst o tre goa poäng...

    Rapportera

    Rapportera

  • 24 maj 2007 85:a

    Jag tror att han "Myran"gick till Lerkil. vilket så klart är väldigt tråkigt, att tappa en av dom bästa spelarna :(

    Rapportera

    Rapportera

  • 24 maj 2007 ej orolig supporter

    Galning var ordet, och kanske svaret. Funkar inte att träna när man känner för det en gång varannan vecka.
    Däremot tror jag på urladdning ikväll, 6 - 1 mot Morup.

    Rapportera

    Rapportera

  • 23 maj 2007 orolig supporter

    Vart har den där galningen myggan eller myran tagit vägen? saknar hans aggressiva spel!

    Rapportera

    Rapportera

  • 22 maj 2007 p-94 kille

    KIF äger alla lagen!!!! :)

    Rapportera

    Rapportera

  • 21 maj 2007 Solpäls

    De fåtal mål jag lyckas producera har jag Uffe att tacka för, detta oavsett om det är en sträckt vrist eller slängnick :) Måste också ge beröm till samtliga spelare som var med mot Leikin igår, riktigt bra spel där resultatet knappast speglar vad som hände på plan...

    Rapportera

    Rapportera