Fyll i din e-postadress för gratis uppdateringar om Kungsbacka IF Herr A
Du är redan följare. Får du inga mejl kan du redigera dina Notisinställningar under Mina uppgifter.
Klicka på bekräftelselänken i det mejl vi skickat dig för att börja ta emot uppdateringar från Kungsbacka IF Herr A.
Herr A
Följ oss för uppdateringar
Ha nu några goa veckors semester så syns vi igen den 24 Juli.
Försök att komma ut o springa 1 eller 2 gånger i veckan, det har ni igen när vi startar upp igen!
Hej Björn
Jag har fått för mig att även Fredberg är en produkt från dig
Helt suvern inställning och mål gör han också i B-laget
Snart dax för A-lags debut ????
Grattis Niklas J till första målet i B-laget, kul att läsa för en gammal tränare....
Starkt att ta en poäng på bortaplan med 5-6 juniorer i laget. Tyder det på att vi har en bra bredd eller ...?
Ladda nu inför en tuff bortamatch på måndag.
Ännu en viktig match...
Ambratt! Vi hade en överenskommelse med dig när vi släppte dig till A-Laget och det var att det tydligt skulle synas på träningar och matcher att du tillhör oss genom att dina kläder skulle märkas med ett stort C! Nu var jag nere och kontrollerade det i tisdags och jag hittade ingen märkning på dina kläder, styr upp det snarast annars riskerar du att hamna väldigt långt ner på Mr Mourinhos laguttagningar! Du fick en första försmak av det i Söndags när du fick sitta på bänken i B-laget istället för att spela med oss! Uffe och hela KIF-C
Rapportera
Hur ser det ut inför morgondagen, tänker på skador, avstängningar m.m ?
Vi håller tummarna, lycka till !
Hej alla! Skulle vilja byta bort min tid på ons 12-17 till 17-21 mån, tis eller ons. Hojta till om det är någon som är sugen! Ses ute i löpspåret boys!
Rapportera