Fyll i din e-postadress för gratis uppdateringar om Kungsbacka IF Herr A
Du är redan följare. Får du inga mejl kan du redigera dina Notisinställningar under Mina uppgifter.
Klicka på bekräftelselänken i det mejl vi skickat dig för att börja ta emot uppdateringar från Kungsbacka IF Herr A.
Herr A
Följ oss för uppdateringar
Det ger extra tändvätska när alla kidsen är och kollar.. :-) och det är väldigt kul att spela när vi spelar så bra som vi gjorde igår. Bra jobbat gubbar!!
Rapportera
Fan va gött med vinst!!!
Men till nummer 20, skriv autograf till pojkarna nästa gång :)
Tycker inte det är något problem. Vi spelare som får ta på oss detta. Hoppas på en bättre match på fredag! Gör vi en bra träning på torsdag och så ser vi till och vinner på fredag!
Rapportera
Ja vad säger man efter dagens match.Kanske man ska ha en ledare som ser varje spelares egenskaper och utnyttjar det.Finns tyvär inte nu i Kif.Hoppas det går bra och lycka till på Fredag.Framtiden är i våra egna händer
Rapportera
En riktig plattmatch! Inget som ville sig rätt idag, samtidigt som Ullared spelar riktigt bra. Lite jävla anamma och ett gött tjöt så plockar vi 6 pinnar nästa vecka! KIF igår, idag och imorgon
Rapportera
det är en fråga som knappast behöver ställas nu för tiden.klart det blev torsk, bättre är laget inte.en vinst lite då och då kanske med det finns inte vinnarmentalitetet...utan tvekan en riktigt risig trupp med massa gnällspikar. lycka till i kvalet ner,det borde ni ändå ta..eller?......
Rapportera