Avbryt
Börja följ

Fyll i din e-postadress för gratis uppdateringar om Kärra HF F16 (2010-2011)

Följ

F16 (2010-2011)

Följ oss för uppdateringar
Följ
Kärra HF
Handboll
F16 (2010-2011)

Partille Cup

Andreas Rosvall Administrationsansv.
6 kommentarer
  • för 16 dagar sedan Andreas Rosvall

    En vänlig påminnelse att anmäla sig till Partille och betala senast söndag.

    Rapportera

    Rapportera

  • för 16 dagar sedan Linda Konradsson

    Jag kanske är dum men jag hittar ingen ny kallelse till Partille cup? Eller har vi svarat på den redan?
    Saga ska iallafall vara med .
    Mvh Linda Konradsson

    Rapportera

    Rapportera

  • för 15 dagar sedan Andreas Rosvall

    Nej då! Hon är anmäld! -11:orna har ju redan betalat.

    Rapportera

    Rapportera

  • för 10 dagar sedan Andreas Rosvall

    Glöm inte att medlemsavgiften för nästa säsong skall vara betald innan Partille cup. Jag tror sista betaldatum var 22/6 för att klubben skall hinna registrera allt. (Fakturan ligger inne i Laget-appen)

    Rapportera

    Rapportera

  • för 10 dagar sedan Verica Bechvinoska

    Hej Hur blir det för oss...jag har ej fått fakturan än... finns ej på laget appen-mina fakturor.

    Rapportera

    Rapportera

  • för 8 dagar sedan Andreas Rosvall

    Jag meddelar klubben efter helgen för er som är nya. Det är lugnt!

    Rapportera

    Rapportera

Du måste logga in för att kommentera

Logga in