Fyll i din e-postadress för gratis uppdateringar om Kärra HF F16 (2010-2011)
Du är redan följare. Får du inga mejl kan du redigera dina Notisinställningar under Mina uppgifter.
Klicka på bekräftelselänken i det mejl vi skickat dig för att börja ta emot uppdateringar från Kärra HF F16 (2010-2011).
F16 (2010-2011)
Följ oss för uppdateringar
Hej
Vi skickar ut en ny kallelse till Partille cup så den kommer på den här nya Lagetsidan. Det är anmält 3st lag i cupen. Partille är 30/6-4/7.
-11:orna har redan betalat, men -10:orna swishar som vanligt till Andreas Rosvall 0707-304069. Priset blir 450kr/person.
Mvh: Andreas
| Träning | 29 jun, 18:00 |
| Partille Cup 30/6-4/7 | 30 jun |
| Partille cup | 1 jul |
| Partille Cup | 2 jul |
| Partille Cup | 3 jul |
En vänlig påminnelse att anmäla sig till Partille och betala senast söndag.
RapporteraRapportera
Jag kanske är dum men jag hittar ingen ny kallelse till Partille cup? Eller har vi svarat på den redan?
RapporteraSaga ska iallafall vara med .
Mvh Linda Konradsson
Rapportera
Nej då! Hon är anmäld! -11:orna har ju redan betalat.
RapporteraRapportera
Glöm inte att medlemsavgiften för nästa säsong skall vara betald innan Partille cup. Jag tror sista betaldatum var 22/6 för att klubben skall hinna registrera allt. (Fakturan ligger inne i Laget-appen)
RapporteraRapportera
Hej Hur blir det för oss...jag har ej fått fakturan än... finns ej på laget appen-mina fakturor.
RapporteraRapportera
Jag meddelar klubben efter helgen för er som är nya. Det är lugnt!
RapporteraRapportera