Fyll i din e-postadress för gratis uppdateringar om KFUM Örebro Innebandy P/F-10/11
Du är redan följare. Får du inga mejl kan du redigera dina Notisinställningar under Mina uppgifter.
Klicka på bekräftelselänken i det mejl vi skickat dig för att börja ta emot uppdateringar från KFUM Örebro Innebandy P/F-10/11.
P/F-10/11
Följ oss för uppdateringar
På söndag kör vi matchcamp i Rostahallen. Det är 6 lag som deltar, varav ett eget lag. Matcherna pågår från 0900-1800 och vi kommer spela matcherna i en hall. Vi kommer spela 4 matcher per lag. Spelschemat släpps lite senare i veckan när allting är klart med tider/lag. Det är inget slutspel eller liknande utan matcherna är mer av träningsmatchkaraktär.
Precis som förra året kommer vi ha igång en kiosk och även grilla hamburgare. Vi kommer också ställa upp mål och skottduk för prickskyttetävling med olika priser som man kan vinna.
Tiderna för arbetsschemat ser ni ovan (grillen kör vi igång tidigast vid 1000). Kommentera nyheten när ni kan jobba, man får gärna ta flera pass också för det kommer troligtvis behövas. Vi har en del material att tillgå men en del saker behöver vi hjälp med (se nedan). Vi räknar med att alla som har barn med som spelar under dagen hjälper till med minst 1 arbetspass.
TILLÄGGSINFO
Flicklaget som jag också tränar kommer ha matchcamp under lördagen så en del saker kommer vara förberett när vi kommer på söndagen. Det kan ev vara så att det har lånats ut grejer från det laget till oss också (av materialet nedan). Om det är så att ni kan tänka er låna ut material så blir min fråga om det går att låna redan under lördagen. Jag har möjlighet att hämta sakerna under fredag kväll i så fall när jag förbereder osv.
TÄVLING/PRISER
Jag ska försöka ordna fram några bra priser till prickskyttetävlingen men undrar om ni föräldrar har möjlighet att undersöka på jobbet om det finns lite schyssta gratisgrejer eller något som ert jobb kan sponsra med t ex. Ingenting är för litet (eller för stort)! Vi har en del priser kvar från förra året som vi kommer kunna använda, men tar gärna emot mer saker. Ni kan skicka ett sms till mig om ni ev kan bistå med något (eller att ni kollar läget). Tävlingen kommer kosta en liten krona för de som deltar och blir på så sätt ett tillskott till lagkassan.
MATERIAL SOM SAKNAS JUST NU
-Pop-up/partytält för grillen
-Grill av större modell, gärna gasol
-Bord till kiosk och servering av mat (behövs minst 3 bord)
-En mindre kyl för drickor, smör och övriga kylvaror
SUMMERING:
-Skriv upp när ni kan jobba (minst 1 men gärna 2 pass)
-Undersök vilka priser ni ev kan ordna med till tävlingen
-Kommentera om det är något hemma som ni kan ta med er att använda under dagen (helgen).
Hej, vi tar gärna arbetspass före kl 14.
RapporteraRapportera
Hej, jag kan ta kiosken 10-12 och 12-14
RapporteraRapportera
Hej! Jag kan ta sekretariatet kl 10-12
RapporteraRapportera
Hej, jag tar gärna kiosken 16-18
RapporteraRapportera
Hej! Vi kan ta grillen 10-12 eller 12-14 , 2 pers
RapporteraRapportera
Sekretariatet 10-12
RapporteraRapportera
Hej! Jag tar sekretariat, tid spelar ingen roll. Jag kan ta med 2 bord och ett tält till grillen
RapporteraRapportera
Jag kan ta kiosk 14-16 och Micke tar grill samma tid.
RapporteraRapportera
Jag kan ta Sekretariatet kl 12- 14
RapporteraRapportera
Jag kan ta vad som helst 8-10 och/eller 10-12.
RapporteraRapportera
Vi kan ta kiosk och sekretariat 8-10 // Mattias&Teres (Linus)
RapporteraRapportera
Vi kan ta två valfria uppgifter 8-10// Helena och Mattias (David)
RapporteraRapportera
Arbetsschemat är uppdaterat, kolla gärna så jag fått allt rätt för mig! :)
RapporteraRapportera
Jag och Daniel kan ta sekretariatet 16-18
RapporteraRapportera