Fyll i din e-postadress för gratis uppdateringar om Irsta IF F15U
Du är redan följare. Får du inga mejl kan du redigera dina Notisinställningar under Mina uppgifter.
Klicka på bekräftelselänken i det mejl vi skickat dig för att börja ta emot uppdateringar från Irsta IF F15U.
F15U
Följ oss för uppdateringar
Hej alla! 😊
Vi kör försäljning av fika nu på söndag igen, den 7 juni kl 11.00 på matchen ☕🍪 så jag undrar om någon/några som kan tänka sig att baka 🍪 eller sponsra med några kalla läsk till söndag!
📅 Söndag 7 juni
🆚 Västanfors IF F11
📍 Klinta
🕚 kl. 11.00
Jag behöver veta:
👉 Finns det några som gärna vill baka och vad? 🍩🍪🥧
Vi har 10 st hembakade småkakor kvar som jag frös ner.
👉 Finns det någon som kan sponsra med några läsk? 🥤
Vi har 7 Loka och 6 festis från förra hemma matchen, å Kaffe ☕ och mjölk är fixat!
👉 Har någon ett campingbord som vi kan låna?
Skriv direkt här på Laget om och vad ni kan bidra med, så ser alla 👍 och så vi får ett hum om att det blir lagom med fikabröd 😊
💚-ligt tack till alla ni som hjälper till!
Mvh Tove
Endast sidans medlemmar kan kommentera
| Träning | 27 jul, 18:30 |
| Träning | 29 jul, 18:30 |
| Träning | 30 jul, 17:30 |
| Tälta på Lilys tomt | 1 aug, 14:00 |
| Träning | 3 aug, 18:30 |
Vi kan baka. Vaniljhjärtan i långpanna!
RapporteraRapportera
Vi fixar chokladbollar 😊
RapporteraRapportera
Vi kan köpa en platta läsk
RapporteraRapportera
Jag tar med bordet
RapporteraRapportera
Då kör vi vaniljhjärtan, chokladbollar och småkakor på söndag. Toppen att du Charlotte tar med bordet 💚
RapporteraRapportera
Ska vi köpa med några fler Festis?
RapporteraRapportera
Hej Malin, tror det räcker med den dricka vi har Tack för erbjudandet, gärna till nästa hemmamatch i augusti
RapporteraRapportera
Hej! Finns det engångstallrikar? Annars svänger jag förbi och köper tror det behövs till det vi bakade 😅
RapporteraRapportera