Avbryt
Börja följ

Fyll i din e-postadress för gratis uppdateringar om IK Tun Damlag

Följ

Damlag

Följ oss för uppdateringar
Följ

Skriv i gästboken

1000 tecken kvar

Gästbok

  • 1 jun 2010 T.Sjöberg

    Bra jobbat tjejer!!! :) Kör hårt ikväll så syns vi på onsdag... Jag kommer och hejar fram de gröna till en vinst!

    Rapportera

    Rapportera

  • 31 maj 2010 sanna

    JAG ÄR SÅ SJUKT STOLT ÖVER ER TJEJER!

    Rapportera

    Rapportera

  • 31 maj 2010 Börje

    Mia 20.00 är avspark på Bern Arena.

    Rapportera

    Rapportera

  • 31 maj 2010 Mia

    Hejsan, börjar matchen kl 20.00 idag? Hörde rykten om klockan 19 nämligen :)

    Rapportera

    Rapportera

  • 31 maj 2010 zazza

    Och ingen träning för Div 3 i dag!!!

    Rapportera

    Rapportera

  • 31 maj 2010 Sjöberg

    Tråkigt med förlust igår tjejer men vi kommer igen! Ny chans idag och nu banne mig ska vi ha med oss 3 pinnar hem!

    KÄKA TAGGTRÅD!

    Rapportera

    Rapportera

  • 31 maj 2010 Björn

    Måndag: Match A
    Tisdag: Träning samtliga
    Onsdag: Match U
    Torsdag: Träning samtliga

    Alltså ingen träning för A på onsdag

    Rapportera

    Rapportera

  • 31 maj 2010 sandy

    hejsan.
    hörde prat om att det inte skulle vara någon träning imorn utan innan matchen på onsdag.
    stämmer det?

    ladda nu för kvällens drabbning! :)

    Rapportera

    Rapportera

  • 31 maj 2010 TP

    KÄKA TAGGTRÅD GRÖNA!!! :)

    3 poäng ikväll :)

    Rapportera

    Rapportera

  • 30 maj 2010 Bagarn/fotografen

    Har nu sänt bilder från dagens match till Björn.
    Vi ses till matchen i morgon tar med fika dvs kaffe
    och bröd till matchen och förstås också kameran.

    Rapportera

    Rapportera