Fyll i din e-postadress för gratis uppdateringar om IK Tun Damlag
Du är redan följare. Får du inga mejl kan du redigera dina Notisinställningar under Mina uppgifter.
Klicka på bekräftelselänken i det mejl vi skickat dig för att börja ta emot uppdateringar från IK Tun Damlag.
Damlag
Följ oss för uppdateringar
Om det är meningen att folk ska bli förbannade så tycker ju jag att det är bättre att man använder sitt namn, så kan man få en diskussion på riktigt om det är det man känner att man vill starta. Men det är ju bara min åsikt! :)
För övrigt så tycker jag att vi bryter ihop och kommer igen.
Kramar
0-3 mot vilket lag som helst är ok. 0-11 mot en bottenkollega är inte OK. Det pekar på fel inställning, fel ledning, fel allt. Ordet på gatan ""word on the street" är att det finns folk som vill men inte får. Släpper man elva har man givit upp.
Ja, det är helt rätt - det här inlägget SKA göra er förbannade! . Visa lite stolthet nu...
Fan tjejer, ni kan bättre än så här. Vinden spelade er ett spratt men jag vet att ni kommer igen. Jag litar på er.
Rapportera
Lycka till tjejer!!! Tror på vinst idag :) Håller med Zazza... hårt och brutalt från början nu tjejer! :)
Rapportera
Fan vad jag gillar bilden på förstasidan. Den säger allt. Nu kör vi! KÄKA TAGGTRÅD!
Rapportera
Lycka till i morgon tjejer! Hårt och brutalt från början!
Kanske ringer jag någon gång och kollar hur många mål vi gjort! kramisar zazza
Hej.Har nu kollat igenom bilderna från matchen.
RapporteraSer till att de kommer webbis tillhanda under
morgondagen.