Avbryt
Börja följ

Fyll i din e-postadress för gratis uppdateringar om IK Tun Damlag

Följ

Damlag

Följ oss för uppdateringar
Följ

Skriv i gästboken

1000 tecken kvar

Gästbok

  • 12 jun 2010 Bagarn

    Hej.Har nu kollat igenom bilderna från matchen.
    Ser till att de kommer webbis tillhanda under
    morgondagen.

    Rapportera

    Rapportera

  • 12 jun 2010 Malin

    Om det är meningen att folk ska bli förbannade så tycker ju jag att det är bättre att man använder sitt namn, så kan man få en diskussion på riktigt om det är det man känner att man vill starta. Men det är ju bara min åsikt! :)

    För övrigt så tycker jag att vi bryter ihop och kommer igen.

    Kramar

    Rapportera

    Rapportera

  • 12 jun 2010 Sårad outsider

    0-3 mot vilket lag som helst är ok. 0-11 mot en bottenkollega är inte OK. Det pekar på fel inställning, fel ledning, fel allt. Ordet på gatan ""word on the street" är att det finns folk som vill men inte får. Släpper man elva har man givit upp.

      Ja, det är helt rätt - det här inlägget SKA göra er förbannade! . Visa lite stolthet nu...

    Rapportera

    Rapportera

  • 12 jun 2010 sanna

    jaa. jonte var va du då???

    Rapportera

    Rapportera

  • 12 jun 2010 " Ida "

    Heja på tjejer!!!! Tappa inte suget. Nu kan det bara gå bättre.[:)

    Rapportera

    Rapportera

  • 12 jun 2010 Mamma #7

    Fan tjejer, ni kan bättre än så här. Vinden spelade er ett spratt men jag vet att ni kommer igen. Jag litar på er.

    Rapportera

    Rapportera

  • 12 jun 2010 Jonte

    Lyckat till idag Tjejer!!!

    /Coach Jonte :/

    Rapportera

    Rapportera

  • 12 jun 2010 T.Sjöberg

    Lycka till tjejer!!! Tror på vinst idag :) Håller med Zazza... hårt och brutalt från början nu tjejer! :)

    Rapportera

    Rapportera

  • 11 jun 2010 Sjöberg

    Fan vad jag gillar bilden på förstasidan. Den säger allt. Nu kör vi! KÄKA TAGGTRÅD!

    Rapportera

    Rapportera

  • 11 jun 2010 zazza

    Lycka till i morgon tjejer! Hårt och brutalt från början!
    Kanske ringer jag någon gång och kollar hur många mål vi gjort! kramisar zazza

    Rapportera

    Rapportera