Avbryt
Börja följ

Fyll i din e-postadress för gratis uppdateringar om IK Tun Damlag

Följ

Damlag

Följ oss för uppdateringar
Följ

Skriv i gästboken

1000 tecken kvar

Gästbok

  • 21 jun 2010 dessi

    Snart ses vi alla härliga gröna! :)

    Rapportera

    Rapportera

  • 20 jun 2010 "Ida"

    Tjejer ni får inte ge upp.Nu tar ni 6 poäng innan serieuppehållet. Se bara till att ni spelar som ett lag. Heja heja på IK Tun. " Ida " :)

    Rapportera

    Rapportera

  • 20 jun 2010 Benny

    Litar på dig Zazza. :)

    Rapportera

    Rapportera

  • 20 jun 2010 Anders

    Bilder från matchen IK Tun - Triangeln finns att se på akfoto.se

    Rapportera

    Rapportera

  • 20 jun 2010 zazza

    I dag Benny om du är en snäll kille . Kanske jag kan komma med en liten bingo vinst till dig!

    Nu ska jag cykla till Sjösa och heja när Robin spelar match! :) :) :) :) :) :) :)

    Rapportera

    Rapportera

  • 20 jun 2010 Börje

    Den 3 juli har herrlaget bokat klubblokalen och dess närhet.
    Festen är därför flyttad till ranchen på Hagbytorpsvägen 5.

    Rapportera

    Rapportera

  • 20 jun 2010 TP

    Lena kan man hämta grejer på IP idag vid 11.30? :)

    Rapportera

    Rapportera

  • 19 jun 2010 Sjöberg

    Vi kommer igen tjejer. Fokus på de två sista matcherna och sex poäng! Det fixar vi!

    Rapportera

    Rapportera

  • 18 jun 2010 Nyfiken

    Hur gick matchen??

    Rapportera

    Rapportera

  • 18 jun 2010 Carola

    Gröna, vad döljer ni för mig
    ute på Tunavallen
    Jag tror jag vet
    det alla vet
    nu säkert

    En seger är det alla väntar på och nu idag den kommer ju så klart
    Ta alla pinnar
    vi segern ska vinna i kväll
    En känsla och jag litar på den

    IK TUN.s damer är dom bästa igen

    Rapportera

    Rapportera