Fyll i din e-postadress för gratis uppdateringar om IK Tun P-18/19
Du är redan följare. Får du inga mejl kan du redigera dina Notisinställningar under Mina uppgifter.
Klicka på bekräftelselänken i det mejl vi skickat dig för att börja ta emot uppdateringar från IK Tun P-18/19.
P-18/19
Följ oss för uppdateringar
Hej Laget!
På söndag har vi lite manfall på ledarsidan. Så vi kommer troligtvis behöva hjälp av några föräldrar. Skriv gärna här om du har möjlighet att hjälpa till🌼
Hej!😀
Vi skulle uppskatta om halsband, gosedjur och leksaker lämnas hemma eller utanför gympasalen, då det stör träningen.
Mvh Ledarna
Hej Oskar.
Det är klart att ni ska ta en paus, och det är klart att hon är välkommen tillbaka om hon skulle vilja prova igen. Vill ni bli borttagna från laget sidan eller vill ni vara kvar? Vänligen Tobias
Hej. Vi har svårt att få Idun att känna sig peppad på fotbollsträning, så jag tänkte kolla om det går att pausa deltagandet och hoppa in igen om suget skulle komma tillbaks?
Mvh Oskar Åstedt
Sista uteträningen idag och strålande sol😀
Matcher kommer att spelas på råsbäcken idag så kan vara begränsat med p-platser.
Hoppas vi ses!⚽
/Ledarna
Hejsan! Är det okej att komma och prova på idag? Har en dotter född 2019 som gärna skulle vilja börja :)
Rapportera
Hej fotbollsföräldrar!
RapporteraSista träningstillfället den här säsongen är söndagen 26/11. I samband med det tillfället kommer vi att ha avslutning med medaljutlämning för våra duktiga fotbollsspelare. Vi kör en halvtimmes träning och därefter kommer ni föräldrar att bjudas in för att delta på avslutningen.
Uppstart sker sen igen söndagen den 21/1 kl. 10.00-11.00 i Svalsta gymnastiksal. I januari kommer vi även bjuda in till föräldramöte där målsättningen är att bilda en föräldragrupp, utse kassör, administratör, fler tränare m.m. Vi kommer under det mötet att informera vad dessa roller innebär. Under mötet kommer vi även presentera träningsdag framöver , diskussion kring deltagande på kommande zonsammandrag samt genomgång för hur lagetsidan fungerar. I samband med föräldramötet kommer messengerchatten att avslutas och det blir enbart lagetsidan som kommer att användas som kommunikationskanal. Vi återkommer med datum för föräldramöte och ser gärna att en föräldrar per barn deltar. / Ledarna