Fyll i din e-postadress för gratis uppdateringar om Ingelstad IBK P-05/06
Du är redan följare. Får du inga mejl kan du redigera dina Notisinställningar under Mina uppgifter.
Klicka på bekräftelselänken i det mejl vi skickat dig för att börja ta emot uppdateringar från Ingelstad IBK P-05/06.
P-05/06
Följ oss för uppdateringar
Hej,
Härligt kämpat hela säsongen trots tufft och ibland övermäktigt motstånd! Vi har visat bra spel och stor kämpaglöd. Härligt att se!!
Nu laddar vi om för Fairplay!
Här kommer lite praktisk info inför cupen.
Avresa från parkeringen på Ingelstads skola kl 16.00 på fredag den 22/3. Vi är 15 spelare + 3 ledare som skall åka med. Det kommer bli en hel del packning som skall få plats i de två minibussarna så tänk på att packa ”kompakt”, utrymmet är begränsat.
Vi beräknar att vara framme och checka in ca 18.00 och vi äter middag klockan 19.00 på skolan där vi bor. Första matchen spelar vi i Bankeryd kl 20.40.
Boende sker på hårt underlag i skolmiljö. Vi ska sova på Junedalsskolan som ligger precis jämte Idrottshuset. Glöm ej att ta med något att sova på, luftmadrass eller dylikt, täcke/sovsäck och kudde. ”Sängen” skall vara avsedd för en person så att vi får plats i lokalen där vi skall sova, alltså inga kingsize modeller om inte två personer tänker dela säng. Ta också med era matchställ och övrig innebandyutrustning.
Ansvarsförbindelse - varje lag kommer skriva under en ansvarsförbindelse vid övernattning eftersom man drabbats av skadegörelse i skolsalarna. Dessutom tillkommer en depositionsavgift på 300 kr/lag som återbetalas efter cupen om inga skador uppkommit.
Ordningsregler skollokaler:
- Incheckning kan ske från fredag kl 17.00.
- In- och utpassering endast genom huvudingången Inget får röras av skolans material eller dylikt.
- Allt bollspel är förbjudet i skollokalerna.(klassrum, korridorer och andra utrymmen)
- Kostnaden för eventuell skadegörelse debiteras gästande lag/förening
- För allas trivsel tystnad kl 23.00
- Förvara värdesaker under uppsikt. Arrangören ansvarar ej för förekomna persedlar.
- Klassrummen skall städas och möbler ställas tillbaka på sina platser när ni lämnar skolan.
- Kiosk finns vid huvudingången
- Personal från JIK finns vid huvudingången
- Parkering av fordon sker lämpligen på anvisade platser inne på skolgården. Observera eventuella parkeringsförbud.
- Utcheckning görs senast söndag kl 13.00.
Mat
Frukost serveras på skolan där vi sover, Junedalsskolan.
Frukost, lördag och söndag.
Lunch och middag serveras på Junedalsskolan.
Meny/Öppettider
Fredag: 19.00
Korvstroganoff med ris
Lördag lunch: 13.40
Pannbiff med lo¨k, skysa°s, kokt potatis och lingon
Lördag Middag: 17.40
Kycklinggryta med chili, lime och kokos samt ris
Söndag lunch: 11.00-14.00
Spagetti och ko¨ttfa¨rssa°s
Matbanden:
- ska sätts på handleden utan att glappa.
- ska sitta på hela cupen.
- borttappat matband ersätts ej.
- skadat band som går att bevisas komma från samma band (alla ev lösa delar ska vara med), kan bytas mot nytt i tävlingskansliet. Annars ersätts bandet ej.
Övriga mellanmål och extra mat som killarna behöver köper vi gemensamt med pengarna från lagkassan. Vi vill inte att killarna äter godis och läsk under dagarna mellan matcherna utan det görs i så fall efter sista matchen på dagen.
Våra gruppmatcher
2019-03-22 20:40 FBC Kalmarsund Ungdom - Ingelstad IBK Attarpsskolans Sporthall B-hall
2019-03-23 12:00 Ingelstad IBK - Varla IBK 2 Norrahammars Sporthall
2019-03-23 20:00 Tenhults IF - Ingelstad IBK Jönköpings Idrottshus D-hall
På söndag spelar vi en eller flera matcher beroende på hur det går på fredagen och lördagen, därför vet vi i nuläget inte vilken tid vi kommer att komma hem.
Matchtiden är 2x15 minuter.
Resultaten i cupen går att följa i mobilen.
1. Ladda ner Appen: Svensk Innebandys off. App
2. Klicka på kugghjulet
3. Välj sedan Smålands Innebandyförbund
4. Välj den grupp/klass du önskar följa( vi spelar i gruppen/klassen FPC Pojkar 13 Grupp E)
Ordningsregler - Hallarna
- Varje lag ansvarar för sina värdesaker. LÄMNA INGA VÄRDESAKER I OMKLÄDNINGSRUMMEN!
- Anmäl eventuell skadegörelse i lokalerna till tävlingskansliet OMGÅENDE!
- Allt bollspel utanför spelplanerna är FÖRBJUDET!
- Deltagande lag ansvarar själva för ordningen i omklädningsrummen.
OBS! Vi har fått information från arrangören om att alla, både vuxna och barn, som kommer vistas i boendelokalerna och gärna i spelhallarna att inte ha med sig något som innehåller nötter och jordnötter. Detta är för att det finns spelare som har luftburen allergi.
För ytterligare information se FairPlay cups hemsida: http://www.innebandy.se/smaland/FPC.
Kontaktuppgifter till oss ledare:
Jonas 070-653 04 10
Tobbe 073-351 48 74
Ubbe 070-513 52 04
Hoppas vi fick med all information alla behöver, för ytterligare frågor/funderingar kontakta ngn av oss. Vi tog med lite regler och ”pekpinnar” här som vi fått från arrangören för allmän kännedom. Vi vet att vi löser detta utan problem tillsammans i laget. Vi ser fram emot en fantastiskt kul helg och mycket rolig innebandy.
Mvh
Tränarna
Kommentera
Endast sidans medlemmar kan kommentera