Fyll i din e-postadress för gratis uppdateringar om IFK Kalix P/F 20-21
Du är redan följare. Får du inga mejl kan du redigera dina Notisinställningar under Mina uppgifter.
Klicka på bekräftelselänken i det mejl vi skickat dig för att börja ta emot uppdateringar från IFK Kalix P/F 20-21.
P/F 20-21
Följ oss för uppdateringar
Hej!
Vi har anmält tre lag till Minicupen på Nyborgsvallen lördag den 13 juni. Matcherna spelas med sarg i spelformen 3x3 utan målvakt.
Försäljning av fika och hamburgare ska finnas på plats.
TEAM 1:
- Elliot. S
- Vide. R-J
- Vidar. P
- Theodore. T
- Noah. W
- Nicco. L
- Loui. L
- Daniel. F
(Ledare: Samuel, Emil)
TEAM 2:
- Karl. S-Å
- Lowe. G
- Silve. S
- Sally. J
- Edvin L-P
- Adrian. B
- Olle. B
- Enar. S
(Ledare: Henrik, Niklas)
TEAM 3:
- Edvin. S
- Malte. V-S
- Vanessa. Ö
- Holger. L
- William. G
- Elias. N
- Axel. S
(Ledare: Joakim, Martin)
Saknas ditt barn? Hör av er.
Kommer ditt barn i efterhand på att han/hon vill spela så är det också bara att höra av sig.
Är ni anmälda men blir sjuka eller får andra förhinder så är det bra om man meddelar det så att vi vet. Räcker med ett SMS/kommentar på Laget.
Spelschema kommer i ett senare inlägg.
Mvh
Hej, jag är helt 100 på att jag anmälde Ingrid till cupen, men jag kan inte se hennes namn i indelningen. Vi har varit bortresta och har därför inte tänkt på att kolla mer info förrän nu 😩
RapporteraOm ni ledare inte hinner se detta och kan bekräfta något innan cupen börjar dyker vi upp ändå, så får vi hoppas på att det går att lösa på plats 😅
Rapportera
Självklart ska Ingrid komma! Kom imorgon så löser vi lagindelningen.
RapporteraRapportera
Theo kommer ej imorgon då han fortfarande är sjuk så hon kanske kan ta hans plats i lag 1.
RapporteraRapportera