Fyll i din e-postadress för gratis uppdateringar om IFK Eskilstuna F8-9
Du är redan följare. Får du inga mejl kan du redigera dina Notisinställningar under Mina uppgifter.
Klicka på bekräftelselänken i det mejl vi skickat dig för att börja ta emot uppdateringar från IFK Eskilstuna F8-9.
F8-9
Följ oss för uppdateringar
Lördagen den 4 oktober är det dags för oss att arrangera sammandrag igen, och det i nya spelformen 7 mot 7, där matcherna är 3 x 15 minuter. Vi ska vara parkeringsvakter, grilla hamburgare, vara matchvärdar samt städansvariga när det gäller de tilldelade omklädningsrummen som alla lag får. Utöver dessa obligatoriska uppgifter har vi inom föräldragruppen också valt att arrangera ett lotteri för att tjäna pengar till tjejernas lagkassa.
Det är flera lag som kommer att spela på Balsta IP under dagen. Pojkar 2017 arrangerar en minicup och herrlaget spelar match på eftermiddagen.
Ni ansvarar för eventuella byten!
Ni har eget ansvar att byta med annan förälder om ni inte kan göra er tilldelade uppgift under den specifika tiden. Kontakta föräldern direkt, kontaktuppgifter finns på laget-sidan, och meddela mig sen att ni bytt så att jag kan hålla statistiken inför kommande uppdrag.
Kontaktperson för hela sammandraget samt domaransvarig:
Ulrika, Isobels mamma, 070-964 16 78
Parkeringsvakter:
Det är mycket viktigt att det är ordning och reda på parkeringen, det är många barn kommer att vara på Balsta under dagen. Föräldrar till spelare i pojkar 2017 kommer också jobba som parkeringsvakter. IFK tillhandahåller funktionärsvästar som parkeringsvakterna ska på sig.
** 09.00-10.30: Ellen
** 10.30-12.00: Shilan
** 12.00-13.30: Moa H
Om parkeringen vid Balsta är full, får vi hänvisa till extraparkeringen borta vid kolonilotterna eller vid Balsta musikslott. Det är inte ok att parkera i allén ner till parkeringen, i allén är det parkeringsförbud (och risk för böter). Det finns även parkering vid Willys vid Tivoliallén, men där får man som längst stå två timmar med p-skriva (hög risk för böter!).
Grillmästare:
Ordinarie servering sköts av ett annat lag i IFK. Vårt lag, tillsammans med föräldrar från pojkar 2017, ansvarar för att grilla hamburgare utanför serveringslokalen. Innan grillningen börjar ska vi sätta upp de två tälten som finns i inne i serveringslokalen. Den som har sista passet ansvarar för att, tillsammans med föräldrar från pojkar 2017, att plocka ihop och göra rent.
Klockan 10.00 tänder vi grillen för att därefter kunna grilla och servera hamburgare.
** 09.45-12.00: Natalia och Rodina
** 12.00-14.15: Nelly
Matchvärdar:
Matchvärdarna ska vara välkomnande och informativa när de gästande lagen anländer till Balsta IP, visa till omklädningsrum samt visa vart matcherna ska spelas. Vi kommer att spela på fyra planer. IFK tillhandahåller matchvärdsvästar som ska bäras under dagen.
Tiderna nedan är ungefärliga fram till dess att vi har ett spikat spelschema. När spelschemat är klart justerar jag tiderna så att de matchar matchtiderna (vi ska ju inte byta matchvärd mitt i en pågående match).
Plan 1, 09.00-11.30: Athena (Robert)
Plan 1, 11.30-14.00: Isobel (Johan)
Plan 2, 09.00-11.30: Alva
Plan 2, 11.30-14.00: Matilda
Plan 3, 09.00-11.30: Inez
Plan 3, 11.30-14.00: Estelle
Plan 4, 09.00-11.30: Natalie
Plan 4, 11.30-14.00: Estrid
Städansvariga:
Lagen som spelar kommer att ha tillgång till omklädningsrum. Vi ansvarar för att hålla samtliga omklädningsrum i gott skick under dagen, och att städa dessa när matcherna är slut för dagen och lagen har lämnat omklädningsrummen/Balsta.
13.30-15.00 (tiden är preliminär, beror på när alla matcher är slut och omklädningsrummen är tomma): Eden, Helin och Elsa.
De som är städansvariga är också reserver att hoppa in på övriga arbetsuppgifter vid eventuell sjukdom!
Lottförsäljare:
För att tjäna pengar har vi valt att anordna ett lotteri. Vi har fått priser sponsrade av Ica Slagsta, Godisland och Citygross. Förra året när vi hade sålde lotter tog de slut runt lunchtid så vi hoppas på ett liknande scenario den här gången.
** 08.30-10.30: Isobel (Ulrika), Athena (Sofia) samt Novali (Isobels storasyster) – uppstart, fixa bord, sätta upp swishskyltar och vinstlistor med mera + försäljning.
** 10.30-12.30: Juni (Lolo) och Noomi (Sandra) – försäljning
** 12.30-13.30: Isobel (Ulrika) och Athena (Sofia) – försäljning inklusive nedplock, ta bort skyltar med mera.
Frågor?
Hör gärna av er till mig: Ulrika (Isobels mamma) på 070-964 16 78
Träning | 1 okt, 16:55 |
Exempelträning 9v9 | 1 okt, 17:15 |
F16/17 Veo Kamera | 4 okt, 08:00 |
Intresseanmälan - Sammandrag, 7mot7 - IFK arrangerar | 4 okt, 09:00 |
Observera, en ändring redan! Efter dialog med Pojkar2017 ska vi vara tre på grillen totalt. Så vi har två föräldrar mellan 09.45-12.00 och de har en förälder. Tvärtom gäller 12.00-14.00, då har vi en förälder och de har två föräldrar.
RapporteraRodina är flyttad från städ till grillpass. Se ovan!
Rapportera
Jag är utomlands den 4 oktober.
RapporteraRodina pappa
MVH
Rapportera
Mohammed: Om inte Rodinas mamma kan jobba behöver ni själva hitta en ersättare till grillpasset.
RapporteraRapportera
Problemet jag måste vara i morron klockan 10 i Arlanda. Jag har läst meddelande idag plus Rodina mamma på lördag hon jobbar tio till 15. Jag kan inte hitta någon som ska ersätta till grillpasset idag kväll.
RapporteraRapportera
Det var 19 september. Jag vill komma gärna och grilla men det händer nånting om ni har ändrat program
RapporteraRapportera