Fyll i din e-postadress för gratis uppdateringar om Bölebyn SK P17
Du är redan följare. Får du inga mejl kan du redigera dina Notisinställningar under Mina uppgifter.
Klicka på bekräftelselänken i det mejl vi skickat dig för att börja ta emot uppdateringar från Bölebyn SK P17.
P17
Följ oss för uppdateringar
Hej!
Vi kör ett fikalotteri med start redan nu, för att samla in pengar till lagkassan som första insats.
Underlag till fikalotteriet hittar ni under ”dokument -> försäljning” här på laget sidan.
Hur det går till:
Ni säljer lotter med nummer 1–20 för 20 kr st. till släkt, vänner och så vidare.
Dragning av ett vinstnummer sker den 10/7 av säljaren.
Sedan är det Ni som säljare som ansvarar för att göra och leverera fikat till vinnande lottnummer.
Senast den 12/7 ska betalningen vara inne på grabbarnas konto för lotteriet.
Totalt blir det 400 kr per barn för försäljningen.
Swish 123 053 18 97
Lycka till med försäljningen!
Mvh
Föräldragruppen
Kommentera
Du måste logga in för att kommentera