Fyll i din e-postadress för gratis uppdateringar om Bölebyn SK P17
Du är redan följare. Får du inga mejl kan du redigera dina Notisinställningar under Mina uppgifter.
Klicka på bekräftelselänken i det mejl vi skickat dig för att börja ta emot uppdateringar från Bölebyn SK P17.
P17
Följ oss för uppdateringar
Hej!
Vi har en till träningsmatch inplanerad tisdag den 23/6 på Furunäset mot MSSK! Som upptakt inför PSG.
Samling kl 17.40. Matchstart kl 18.00.
Vi hade tänkt ha 2 matcher för varje lag à 1x25 min med en 10-15 min vila mellan.
Skriv nedan i kommentarerna om grabbarna kan vara med eller inte så kan vi dela in lagen i förväg.
(Och kolla om ni skrivit på föregående inlägg angående PSG och Thor Sjöbergs också)
Hoppas alla kan vara med och är taggade för mer match! 👍
Mvh Tränarna
Joel spelar
RapporteraRapportera
Nils är med!👍
RapporteraRapportera
Fille är med
RapporteraRapportera
Gillis är med
RapporteraRapportera
Fritz är med!
RapporteraRapportera
Hampus är med
RapporteraRapportera
Sven är med!
RapporteraRapportera
Vilmer är med
RapporteraRapportera
Sigge är med
RapporteraRapportera
Kalle är med
RapporteraRapportera
Milton är med
RapporteraRapportera
Harry spelar
RapporteraRapportera
Charlie är med
RapporteraRapportera
Hjalmar vill vara med
RapporteraRapportera