Fyll i din e-postadress för gratis uppdateringar om Bölebyn SK P17
Du är redan följare. Får du inga mejl kan du redigera dina Notisinställningar under Mina uppgifter.
Klicka på bekräftelselänken i det mejl vi skickat dig för att börja ta emot uppdateringar från Bölebyn SK P17.
P17
Följ oss för uppdateringar
Hej!
1. I veckan kör vi en test med en extra träning på söndag kl 16-17 i Böle med största inriktning på målvakterna. Har man egna målvakts handskar så ta med dem!
Vill man inte vara målvakt så kom gärna ändå för att skjuta skott, teknik eller ev spela lite.
Som det ser ut nu ska det regna mycket på söndag, men vi hoppas det håller sig borta så vi kan genomföra detta.
2. Spelschemat för Piteå Summer Games är släppt och vi vill nu veta vilka som ska vara med av våra grabbar. 2 lag är redan anmälda. Nedan i kommentarerna vill vi att ni kommenterar om eran grabb ska vara med eller inte och ifall de kan vara med alla 3 dagarna. (vi har fått 2 matcher för vardera lag på fredagen.)
3. Vi vill även att ni kommenterar i samma kommentar om eran grabb ska vara med eller inte på Thor Sjöbergs cupen som är den 1 augusti. Dit har vi inte anmält några lag ännu.
Bra jobbat av grabbarna på våran första träningsmatch!
Mvh Tränarna
Joel spelar PSG alla dagar och T.S.
RapporteraRapportera
Sigge kommer på allt :)
RapporteraRapportera
Hjalmar är med på allt
RapporteraRapportera
Hampus är med på allt
RapporteraRapportera
Vilmer med på allt
RapporteraRapportera
Gillis är med på allt
RapporteraRapportera
Fritz är med på allt.
RapporteraRapportera
Kalle är med på allt
RapporteraRapportera
Nils är med på allt
RapporteraRapportera
Fille också med på allt
RapporteraRapportera
Sven är med på allt
RapporteraRapportera
Harry är med på allt.
RapporteraRapportera
Charlie är med på PSG alla dagar, återkommer ang TS
RapporteraRapportera
Milton är med på allt
RapporteraRapportera
Wilhelm med på allt
RapporteraRapportera
Alex är med på allt
RapporteraRapportera