Fyll i din e-postadress för gratis uppdateringar om Bölebyn SK P-12
Du är redan följare. Får du inga mejl kan du redigera dina Notisinställningar under Mina uppgifter.
Klicka på bekräftelselänken i det mejl vi skickat dig för att börja ta emot uppdateringar från Bölebyn SK P-12.
P-12
Följ oss för uppdateringar
Nu börjar det närma sig årets höjdpunkt; Pite Summergames.
Har ni inte laddat ner Summergames-appen så gör ni det. Vi spelar i Boys 14 2012 Greencoat Renewables 11v11.
Där ser ni spelschema och plats för match.
Samling 40 min innan matchstart i närhet av planen (håll utkik efter någon av oss tränare). Vi spelar, som tidigare år, i blått hela helgen (om någon av pojkarna behöver blåa shorts finns det att låna, meddela mig om behov finns).
Vatten, vätskeersättning och bra energi kan vara bra att ha med sig om det behövs fyllas på i paus.
Matcherna spelas 2x25 min. Vem som spelar vilken match kommer efter måndagens träning.
Ang. paraden har vi ledare beslutat att hoppa över den även detta år för att undvika stress pga. match kl 23.00 i Svensbyn.
Vi ses till helgen och vi förväntar oss höga hejarop och pepp från sidlinjen!
| Match Deren FC | 26 jun, 23:00 |
| Match Ballangen FK | 27 jun, 12:00 |
| Träning | 29 jun, 18:35 |
| FC Norrsken (borta) | 30 jun, 18:30 |
| Miljöträning P 2011 | 1 jul, 18:00 |
Kommentera
Du måste logga in för att kommentera